Στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου εισέρχεται ο όμιλος της Altec, σε

συνεργασία με τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, μέσω της εταιρείας

Ηλεκτρονική Microland.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε στα τέλη του 1999, δραστηριοποιείται στον ευρύτερο

χώρο του e-business και συγκεκριμένα στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών σε

τελικούς καταναλωτές (B2C), όσο και σε αυτόν που αφορούν στην πώληση αγαθών

και στην παροχή υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων.

Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eml.gr και στην ουσία πρόκειται για ένα

ηλεκτρονικό κατάστημα όπου υπάρχουν τοποθετημένα όλα τα επώνυμα προϊόντα που

βρίσκονται τοποθετημένα και στα φυσικά καταστήματα του δικτύου της Microland,

με τη σημαντική όμως διαφοροποίηση ότι προσφέρεται στους Έλληνες χρήστες του

Ίντερνετ μια μοναδική e-shopping εμπειρία.

Ειδικότερα μπορούν, χωρίς να μετακινηθούν από τον δικό τους χώρο, να αγοράσουν

ανά πάσα στιγμή καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, και με ένα απλό κλικ του

υπολογιστή τους, τα πιο επώνυμα προϊόντα που γνωρίζουν από τον φυσικό κόσμο

της πληροφορικής, σε ανταγωνιστικές τιμές, με αποκλειστικές προσφορές και σε

συνδυασμό με την άμεση παράδοση στο χώρο που οι ίδιοι επιλέγουν.

Επισημαίνεται ότι από την εταιρεία έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη

υποδομής η οποία είναι σε θέση να εξασφαλίσει την ασφάλεια των συναλλαγών και

την προστασία των προσωπικών δεδομένων όλων των πελατών της Ηλεκτρονικής

Microland.

UNISYSTEMS. Στην εξαγορά του 51% των μετοχών της εταιρείας Pronet, η

οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής λύσεων πληροφορικής και

τηλεπικοινωνιών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προχώρησε η εισηγμένη

Unisystems. Η Pronet, η οποία ιδρύθηκε το 1992, βασίζει τις λύσεις που

προσφέρει σε επώνυμα προϊόντα Η/W και S/W, τα οποία και πλαισιώνει με ένα ευρύ

φάσμα υπηρεσιών υποστήριξης, όπως είναι η συντήρηση και η αναβάθμιση των

συστημάτων, η μελέτη και υλοποίηση δομημένης καλωδίωσης, η διασύνδεση

κεντρικών γραφείων με τα υποκαταστήματα. Σύμφωνα με τη διοίκηση της

Unisystems, η απόφαση για τη σύναψη στρατηγικής συμμαχίας με την Pronet έγινε

με στόχο τη διείσδυσή της στον χώρο των, μεσαίων κυρίως, επιχειρήσεων του

ιδιωτικού τομέα.