Η εμφάνιση κρίνεται σίγουρα σύγχρονη, οι προβολείς είναι στάνταρ αερίου ξένον

και οι επιδόσεις θα μπορούσαν να προέρχονται και από αυτοκίνητο αγώνων

Μπορεί να κατέκλυσαν οι Ιάπωνες με τα αυτοκίνητά τους όλες τις γωνιές της

υδρογείου, δεν κατάφεραν όμως ακόμη να κάμψουν τη σθεναρή αντίσταση των

Ευρωπαίων, τουλάχιστον όσον αφορά την κατηγορία των πολυτελών μοντέλων.

Κλασική απόδειξη θεωρείται η Lexus, η οποία κατέκτησε δύσκολες αγορές, όπως

την αμερικανική, όμως στη Γηραιά Ήπειρο εξακολουθεί να παραμένει μία εξωτική

παρουσία.

Στην περίπτωση της λιμουζίνας GS η θυγατρική εταιρεία της Toyota προτίμησε να

ακολουθήσει το δόγμα ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Έτσι προσφέρει

πλέον ως επιπρόσθετη εναλλακτική λύση στο GS 300, με τον εξακύλινδρο κινητήρα

των 222 ίππων, το GS 430 με 283 ίππους. Κάτω από το μπροστινό καπό της νέας

πανίσχυρης έκδοσης αναπαύεται ο V8 που προέρχεται από το LS 430 και επιτρέπει

επιδόσεις ικανές για άμεση αφαίρεση του διπλώματος. Το GS 430 χρειάζεται μόνον

6,3″ από στάση έως 100 χλμ/ώρα, ενώ επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός κόφτης για να

περιοριστεί η τελική ταχύτητά του στα 250 χλμ/ώρα.

Η συνύπαρξη ξύλου και δέρματος δεν είναι σε θέση να δώσει στο αυτοκίνητο το

στυλ και το ίματζ των ­ κυρίως Γερμανών ­ ανταγωνιστών του

Οι συγκεκριμένες επιδόσεις θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε λανθασμένα

συμπεράσματα και να σε κάνουν να πιστέψεις ότι έχεις να κάνεις με ένα σπορ

μοντέλο. Στην πραγματικότητα, το GS 430 αποτελεί μία πολυτελέστατη και άνετη

λιμουζίνα, η οποία μπορεί να οδηγηθεί απλά και γρήγορα. Γι’ αυτό και δόθηκε

ιδιαίτερη έμφαση στον κινητήρα, ώστε να λειτουργεί ο V8 απόλυτα αθόρυβα και

εξαιρετικά πολιτισμένα. Έτσι, από τον χώρο του κινητήρα ακούγεται μόνον ένα

ελαφρύ μουρμουρητό, ακόμη και αν αποφασίσει ο οδηγός να παίξει νευρικά με το

γκάζι.

Ταιριαστό ζευγάρι με τον σχεδόν τέλειο κινητήρα σχηματίζουν οι

καλοσχεδιασμένες και αρκούντως άνετες και μαλακές αναρτήσεις.

Χάρη σε αυτές το νέο Lexus «σιδερώνει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ

παραμένει χωρίς πρόβλημα στην επιθυμητή πορεία χάρη στην ύπαρξη του

ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας ESP.

Το GS 430 δεν φιλοδοξεί να σπάσει ρεκόρ πωλήσεων, φιλοδοξεί όμως να

αποτελέσει ένα μοντέλο γοήτρου στη δύσκολη ευρωπαϊκή αγορά

Ο πολυτελής χαρακτήρας της ιαπωνικής λιμουζίνας τονίζεται ιδιαίτερα από τον

ολοκληρωμένο εξοπλισμό της, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηχοσύστημα υψηλών

προδιαγραφών, κλιματισμό και δερμάτινο σαλόνι. Ένα τέλειο αυτοκίνητο, λοιπόν;

Οπωσδήποτε όχι. Και από το GS 430 δεν λείπουν οι αδυναμίες, όπως οι μέτριοι

για την κατηγορία χώροι και ένα πορτ μπαγκάζ χωρίς δυνατότητες μεταβλητότητας.

Επίσης, το καλό φινίρισμα του εσωτερικού δεν συνοδεύεται από ανάλογης υφής και

εμφάνισης υλικά, πράγμα που δύσκολα συγχωρείται για ένα αυτοκίνητο που

αναμένεται ότι κατά το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, από το Δεκέμβρη, θα

κοστίζει σίγουρα μια μικρή περιουσία.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ήρεμη δύναμη. Ο V8 προέρχεται από το LS 430 και συνδυάζεται με ένα απαλό σε

αίσθηση αυτόματο σαζμάν πέντε σχέσεων

* V8 κινητήρας, 4.293 κ.εκ.

* Μεγίστη ισχύς: 283 ίπποι στις 5.600 σ.α.λ.

* Μεγίστη ροπή στρέψης: 417 Nm στις 3.500 σ.α.λ.

* Αυτόματο σαζμάν πέντε σχέσεων

* Μετάδοση κίνησης: πίσω

* Όγκος χώρου αποσκευών: 510 λίτρα

* Μήκος/πλάτος/ύψος 4.805/1.800/1.445 χιλιοστά

Επιδόσεις

* 0-100 χλμ/ώρα σε 6,3″, τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 12,3

λίτρα ανά 100 χλμ.

Τιμή αγοράσ:

* δεν έχει καθοριστεί ακόμη

Εξοπλισμόσ:

* κλιματισμός, έξι αερόσακοι, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP, ηχοσύστημα

υψηλών προδιαγραφών, ABS με Brakeassist, δερμάτινο σαλόνι και όλα τα ηλεκτρικά αξεσουάρ