Στη σκιά του Πύργου του Άιφελ λάμπουν εκτυφλωτικά οι αυριανοί σταρ, που θα

κυκλοφορήσουν σύντομα και στους ελληνικούς δρόμους.

Ζηλεύοντας προφανώς τους διάσημους σεφ της γαλλικής κουζίνας, οι κατασκευαστές

σερβίρισαν ένα χορταστικό μενού πολλών αστέρων, που θα συγκινήσει κάθε γκουρμέ

από τον χώρο των αυτοκινήτων. Ιδού τα βασικά συστατικά του:

Alfa Romeo: εδώ δεσπόζει ένας από τους αδιαμφισβήτητους σταρ της έκθεσης,

η πανέμορφη 147, μία στυλιστική γέφυρα μεταξύ παρόντος και παρελθόντος.

Alfa Romeo 147. Ο πανέμορφος διάδοχος των 145/146 έχει δανειστεί

σχεδιαστικά στοιχεία από τις 156, 166 και 1900 Sprint του 1951. Η τρίθυρη

έκδοση θα κυκλοφορήσει από τα τέλη Οκτωβρίου, η πεντάθυρη λίγους μήνες

αργότερα. Κινητήρες 1,6 λίτρου με 105 και 120 ίππους και δύο λίτρων με 150 ίππους

Audi: οι Γερμανοί παρουσιάζουν την υπερπολυτελή λιμουζίνα Α8 L 6.0

quattro με έναν θηριώδη 12κύλινδρο κινητήρα (420 ίπποι), καθώς επίσης το ΤΤ

roadster με Hardtop.

BMW: κυριαρχεί η μεταμοντέρνα εκδοχή του θρυλικού Mini με νοσταλγικά

στοιχεία και κινητήρες 1,6 λίτρου. Πρεμιέρα επίσης και για την πανίσχυρη Μ3 με

μοτέρ 3,2 λίτρων και 343 ίππους στις 7.900 σ.α.λ.!

Citroen: η C5, διάδοχος ταυτόχρονα των Xantia και ΧΜ, κλέβει την

παράσταση. Δίπλα της η ανανεωμένη Xsara με μάσκα α λα Picasso και νέο κινητήρα

1,6 λίτρου με 109 ίππους.

Citroen C5. Ευρύχωρη μεσαία λιμουζίνα με τεράστιο χώρο αποσκευών 500

λίτρων και άνετες υδροπνευματικές αναρτήσεις. Πιθανός χρόνος λανσαρίσματος για

την Ελλάδα ο Ιανουάριος του 2001, κινητήρες από 1,8 λίτρα και άνω, γίνονται

όμως προσπάθειες να εισάγεται και με έναν νέο 1,6 λίτρου και 109 ίππους

Chrysler: το Sebring Cabrio πρόκειται να αντικαταστήσει την άνοιξη το

ανοιχτό Stratus και βλέπει για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας.

Daihatsu: λανσάρει το μικρό, πενταθέσιο πολυμορφικό YRV με κινητήρες

μεταξύ 64 και 130 ίππων (1,3 λίτρα, Turbo), το ανανεωμένο Terios και ένα

κόμπακτ εξαθέσιο βαν με τρεις σειρές καθισμάτων.

Fiat: το Doblo θα κυκλοφορήσει ως επιβατηγό και ως επαγγελματικό και θα

εξοπλίζεται με κινητήρα 1,2 λίτρου και 65 ίππους. Στο ίδιο περίπτερο υπάρχει

και το ανανεωμένο Seicento, μόνον με κινητήρα 1,1 λίτρου πλέον και 52 ίππους

μέγιστη απόδοση.

Fiat Doblo. Από μία συρόμενη πόρτα σε κάθε πλευρά για το μήκους 4,16 μ.

ιταλικό βανάκι, που θα κυκλοφορεί ως επιβατηγό και ως επαγγελματικό. Όγκος

χώρου φόρτωσης από 750 έως 3.000 λίτρα, λανσάρισμα στις αρχές του επόμενου

έτους με βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου (65 ίπποι) και ντιζελοκινητήρα 1,9 λίτρου

με 63 ίππους

Fiat Seicento. Στο εμπρός μέρος του ανανεωμένου Fiat Seicento υπάρχουν νέα

φωτιστικά σώματα, μεγαλυτέρων διαστάσεων. Στη διάθεση των υποψήφιων αγοραστών

υπάρχει μία μεγάλη γκάμμα νέων χρωμάτων, ενώ στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις

είναι ελάχιστες. Όλα τα νέα Seicento θα διαθέτουν τον κινητήρα των 1.100 κ.ε.

με τους 52 ίππους

Ford: στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται το νέο Mondeo με σύγχρονη

εμφάνιση, άφθονους χώρους και νέους κινητήρες, όπως επίσης το ανανεωμένο κουπέ

Cougar.

Ford Mondeo. Η ελκυστική πλέον λιμουζίνα κρύβει μέσα της άφθονους

χώρους για επιβάτες και αποσκευές (όγκος χώρου φόρτωσης 500 λίτρα). Θα

εισάγεται από τον Ιανουάριο του 2001 με νέους κινητήρες 1,8 και 2,0 λίτρων με

125 και 145 ίππους αντίστοιχα

Honda: η νέα παρουσία εντοπίζεται στο Civic έβδομης γενιάς σε εκδόσεις

κουπέ και με πέντε πόρτες.

Honda Civic. Η εξωτερική εμφάνιση συμβαδίζει πλέον με τους μοντέρνους

κινητήρες 1.4, 1.6 και 1.7 λίτρου. Το ιαπωνικό κόμπακτ μοντέλο θα κυκλοφορήσει

στις αρχές του 2001 ως πεντάθυρο και κουπέ, ενώ θα είναι σαφώς πιο ευρύχωρο

από το σημερινό

Kia: Magentis ονομάζεται η νέα μεγάλη μπερλίνα των Κορεατών με δίλιτρο

κινητήρα 136 ίππων.

Kia Magentis. Λιμουζίνα μεσαίων διαστάσεων με χαρακτηριστική μάσκα και

δίλιτρο κινητήρα 136 ίππων στη βασική έκδοση (υπάρχει και ένας V6 160 ίππων).

Πρόκειται να διαδεχθεί το Clarus και θα εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με αυτόματο

σαζμάν με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας

Lancia: οι Ιταλοί κερδίζουν τις εντυπώσεις με τη φουτουριστική μελέτη Nea,

όπου εφαρμόζονται οι τεχνολογίες του μέλλοντος. Επίσης, παρουσιάζουν την

ανανεωμένη Υ, που θα εφοδιάζεται πλέον μόνον με κινητήρες 1,2 λίτρου.

Lancia Nea. Φουτουριστική μελέτη, που δείχνει το μέλλον με καινοτομίες,

όπως τιμόνι χωρίς κολόνα (οι εντολές δίνονται ηλεκτρονικά), ανιχνευτές

εμποδίων ώστε να τα παρακάμπτει αυτόματα, ενεργοποίηση του κινητήρα με ένα

απλό άγγιγμα ενός ειδικού μόνιτορ, σύνδεση με Ίντερνετ κ.λπ.

Lexus: τέσσερις πρεμιέρες για τη θυγατέρα πολυτελείας της Toyota.

Πρόκειται για τη σπορ λιμουζίνα GS 430, τη χλιδάτη LS 430, το τετρακίνητο

τζιποειδές RX 300 και τη SC 430, ένα καμπριολέ με λαμαρινένια οροφή και

μηχανισμό παρόμοιο με της Mercedes SLK.

Lexus LS430. To Lexus LS 430 είναι μοντέλο με επιδόσεις, άνεση και

πολυτέλεια. Ο νέος V8 κινητήρας των 4,3 λίτρων διαθέτει τεχνολόγία VVT-i

(μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων) και αποδίδει 282 ίππους

Mazda: οι προβολείς πέφτουν πάνω στο φρεσκαρισμένο και δυνατότερο ΜΧ5,

αλλά και στο αναβαθμισμένο αισθητικά και μηχανολογικά Xedos 9.

Mercedes: η C-class Sportcoupe λειτουργεί σαν μαγνήτης με δυναμικές

γραμμές της. Βασική έκδοση η δίλιτρη Kompressor με 163 ίππους.

Mitsubishi: μόνο νέο η πεντάθυρη έκδοση του Pinin, η οποία θα

εφοδιάζεται και με δίλιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού (129 ίπποι).

Nissan: πρεμιέρα στο Παρίσι για τη μελέτη Χ-Trail, ένα τετρακίνητο όχημα

εκμετάλλευσης του ελεύθερου χρόνου που θα κυκλοφορήσει με δίλιτρο κινητήρα 150

ίππων το επόμενο φθινόπωρο στην τελική του μορφή, αλλά και για το Fusion,

επίσης μία μελέτη, που θα αποτελέσει τη σχεδιαστική «μαγιά» του μελλοντικού

Primera.

Nissan Fusion. Μία μελέτη που σχεδιάστηκε στην Ευρώπη και εντυπωσιάζει

με λεπτομέρειες, όπως μίνι κάμερες αντί καθρέπτη, αποσπώμενη ηλιοροφή και

απέριττες γραμμές του αμαξώματος. Προσέξτε την, γιατί κάπως έτσι θα μοιάζει

και το μελλοντικό Primera

Opel: το νέο Corsa διακρίνεται για τους μεγαλύτερους χώρους του, τη

βελτιωμένη άνεση οδήγησης και τον όμορφο σχεδιασμό του.

Opel Corsa. Σύγχρονος σχεδιασμός, μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση, καθώς

επίσης μία πληθώρα κινητήρων 1.0, 1.2, 1.4 και 1.8 λίτρων για το γερμανικό

σούπερ μίνι, του οποίου το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά θα γίνει περί τα

τέλη Οκτωβρίου

Peugeot: το περίπτερο της γαλλικής εταιρείας θυμίζει ταινία

επιστημονικής φαντασίας, καθώς κυριαρχούν πέντε φουτουριστικές μελέτες με

πολλές καινοτομίες. Δεν λείπει επίσης το 206 CC με την οροφή α λα SLK, που θα

κυκλοφορήσει ­ οριστικά πλέον ­ τον Δεκέμβριο.

Renault: σημαντική παρουσία η Laguna δεύτερης γενιάς με πληθώρα συστημάτων

ασφαλείας και μοντέρνο ντιζάιν. Δίπλα της το Modus, ένα ευέλικτο μοντέλο πόλης

με προχωρημένο σχεδιασμό.

Renault Laguna. Θα κυκλοφορήσει τον επόμενο Φεβρουάριο-Μάρτιο και θα

καλύπτει τις πλέον απαιτητικές προδιαγραφές διαθέτοντας στάνταρ ESP, ABS με

σύστημα Brakeassist, 4 αερόσακους και σύστημα συνεχούς ελέγχου της πίεσης των

ελαστικών. Εκτός από τη λιμουζίνα των δυόμισι όγκων προβλέπεται και στέισον

βάγκον

Seat: οι Ισπανοί αρκούνται σε μία διακριτική ανανέωση του μίνι Arosa.

Skoda: παρόμοια και η τακτική τής άλλης θυγατρικής της VW, που λανσάρει

μόνον την αναβαθμισμένη Octavia.

Smart: το γνωστό μίνι και σε έκδοση σπορ κουπέ με πισωκίνηση και 80

ίππους.

Suzuki: Ignis oνομάζεται το νέο πενταθέσιο σούπερ μίνι, που θα

αντικαταστήσει από τον Οκτώβριο τις πλούσιες εκδόσεις του Swift και θα

εφοδιάζεται με έναν νέο κινητήρα 1,3 λίτρου και 83 ίππους.

Toyota: τρεις νέοι κινητήρες 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων με 110, 129 και 150

ίππους αντίστοιχα κάνουν ακόμη πιο ενδιαφέρον το ανανεωμένο Avensis.

Toyota Avensis. Στην ιαπωνική μπερλίνα επανασχεδιάστηκαν τα φωτιστικά,

επαναρρυθμίστηκαν οι αναρτήσεις και χρησιμοποιήθηκε αρκετό χρώμιο. Επίσης

εφοδιάζεται με τρεις μοντέρνους κινητήρες με βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού

1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων με 110, 129 και 150 ίππους ισχύ. Κυκλοφορεί μέσα στον Οκτώβριο

VW: τα νέα περιορίζονται κυρίως στην οπτική και μηχανική αναβάθμιση του

Passat.

Volvo: οι Σουηδοί λανσάρουν την όμορφη, μεσαία μπερλίνα S60 με βασικό

κινητήρα δύο λίτρων και 180 ίππους ισχύ.

Volvo S60. Μπερλίνα με νεανική εμφάνιση, η οποία προβλέπεται να

κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο, με βασικό κινητήρα έναν δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο,

ο οποίος θα αποδίδει 180 ίππους