Δεν είναι τα παπούτσια από δέρμα κροκόδειλου, η Mercedes compressor στη

μοβ-λιλά απόχρωση ή το πρωινό σύνολο με το λογότυπο του οίκου Celine που

φορούσε η Γιάννα Αγγελοπούλου σε εμφάνισή της πριν από το ταξίδι για το

Σίδνεϊ, που καθιστούν το απαύγασμα των καταναλωτικών μας αναγκών. Άλλη είναι η

τάση στο shopping και να με συμπαθήσουν όσοι θεωρούν πως δεν αφορούν κανέναν

οι ακρότητες των Αμερικανίδων. Γιατί εκείνες δημιουργούν πρώτες την τάση και

όλες οι άλλες ακολουθούν. Από αυτήν τη σεζόν, λοιπόν, οι βόλτες δεν

περιορίζονται γύρω από τις ακριβές βιτρίνες των εμπορικών δρόμων. Το

δρομολόγιο διευρύνεται και περιλαμβάνει έρευνες αγοράς σε τράπεζες σπέρματος!

Βεβαίως και υπάρχουν πολλές και με μεγάλη ποικιλία στο δειγματολόγιο που

διαθέτουν, για να ικανοποιήσουν κάθε ενδιαφερόμενη σε αναζήτηση πατέρα του

παιδιού της. Και η τράπεζα που θα παρέχει καλύτερες και ασφαλέστερες

υπηρεσίες, ποιοτικό και υγειονομικό έλεγχο του τελικού προϊόντος του δότη

αυξάνει το πελατολόγιό της. Μάλιστα, για να υπάρχει και η υπόνοια γνωριμίας

μεταξύ των ανθρώπων που θα ενώσουν τις δημιουργικές δυνάμεις τους, έστω και εξ

αποστάσεως, η πελάτισσα μπορεί να ξεφυλίσει το δειγματολόγιο και να ανατρέξει

στα μορφολογικά στοιχεία και στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του δότη.

Και από τα νούμερα ­ γιατί για ευνόητους λόγους δεν υπάρχουν ονόματα ­ να

καταλήξει αν της ταιριάζει ο πυροσβέστης (Νο 532), ο διπλωμάτης (Νο 801) ή ο

ναυαγοσώστης (Νο 76), αφού προηγουμένως έχει κάνει και η ίδια ένα τεστ

αναγνώρισης της δικής της προσωπικότητας και έχει συμβουλευτεί τον κατάλογο με

τα μπεστ σέλερ δείγματα σπέρματος. Η τελευταία πράξη θα συμβεί στο ταμείο.

Όπου με 225 δολάρια πληρώνει για το προϊόν και τα έξοδα συσκευασίας του ­

τακτοποιημένο και καταψυγμένο σε υγρό νάτριο ­ με παραλήπτη τον γυναικολόγο

της. Και είναι αυτή η βόλτα, αυτή η συναλλαγή αξιών και πόθων, που καθορίζει

τη σημασία της θεωρίας των αγορών. Γιατί κάθε αγοραστική κίνηση είναι πλέον

ένδειξη αναζήτησης θεραπείας και διαφοροποίησης. Ψωνίζουμε γιατί χανόμαστε ή

διαλέγουμε γιατί διαφέρουμε;