Ανεβαίνει η φορολογική ταρίφα για ταξί και φορτηγά

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ από 5,5% μέχρι 10% τα ποσά του ελάχιστου καθαρού εισοδήματος που
πρέπει να δηλώσουν στην Εφορία για το 1998 οι ιδιοκτήτες ταξί, ενώ κατά 2,75%
αυξάνεται το ποσό που πρέπει να δηλώσουν όσοι εκμεταλλεύονται φορτηγά
αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης. Αυτό προκύπτει από απόφαση του υπουργείου Οικονομικών.
*Για τα επιβατηγά δημόσιας χρήσης (ταξί) με άδεια κυκλοφορίας 100% και οδηγό
τον ιδιοκτήτη, το ελάχιστο δηλούμενο ποσό διαμορφώνεται στα 4.069.000 δρχ. από
3.857.000 δρχ., με άδεια κυκλοφορίας 100% και οδηγό τρίτο πρόσωπο,
διαμορφώνεται στα 3.391.000 δρχ. από 3.214.000 δρχ., με άδεια κυκλοφορίας 50%
και οδηγό τον ιδιοκτήτη διαμορφώνεται σε 3.265.000 δρχ. από 3.095.000 δρχ.,
ενώ με άδεια κυκλοφορίας 50% και οδηγό τρίτο πρόσωπο το ποσό διαμορφώνεται σε
2.460.000 δρχ. από 2.232.000 δρχ. Στην περίπτωση αυτή η αύξηση ανέρχεται στο 10%.
*Για τα φορτηγά, μέχρι 5 τόνους, με οδηγό τον ιδιοκτήτη, το ποσό είναι
2.808.000 ενώ με οδηγό τρίτο πρόσωπο διαμορφώνεται σε 1.919.000 δρχ.
Από 5 μέχρι 11 τόνους, με οδηγό τον ιδιοκτήτη, γίνεται 3.583.000 δρχ. και με
οδηγό τρίτο πρόσωπο 2.543.000 δρχ., από 11 μέχρι 16,5 τόνους, με οδηγό τον
ιδιοκτήτη, το ελάχιστο καθαρό εισόδημα είναι 4.347.000 δρχ. και με τρίτο
πρόσωπο 3.075.000 δρχ. Πάνω από 16,5 τόνους, με οδηγό τον ιδιοκτήτη, το ποσό
διαμορφώνεται σε 5.121.000 δρχ., ενώ για όσα έχουν οδηγό τρίτο πρόσωπο, το
ποσό γίνεται 3.330.000 δρχ.












