Στη θεματολογία των θεατρικών έργων του γάλλου συγγραφέα Φλοριάν Ζελέρ (Florian Zeller, 1979) η ζωή εισβάλλει με τρόπο άμεσο και καίριο, άλλοτε στραμμένη προς τη σφαίρα της κωμωδίας κι άλλοτε προς το δράμα. Οι ήρωές του είναι πρόσωπα καθημερινά, της διπλανής πόρτας ή του ίδιου μας του σπιτιού. Αλλωστε εκεί εντοπίζεται και η επιτυχία που σημείωσε από την αρχή της καριέρας του, μαζί με την έξυπνη γραφή του. Παρατηρητής της καθημερινότητας, φέρνει στη σκηνή ανθρώπους που πάσχουν, ανθρώπους με προτερήματα και ελαττώματα, που ζηλεύουν, αγαπούν ή προσπαθούν να επιβληθούν, ανθρώπους που υποφέρουν. Από τη γεροντική άνια ως την κατάθλιψη των εφήβων και των νέων, περνώντας από τις συνέπειες του γάμου και την απιστία, καλύπτει μια ευρύτατη γκάμα. Οι ανθρώπινες σχέσεις αποτελούν τη βάση, συνολικά, του έργου του – μυθιστορήματα και θεατρικά. Ξεχωρίζουν η τριλογία «Ο πατέρας», «Η μητέρα» και «Ο γιος», «Η Αλήθεια», «Το Ψέμα» κ.ά., πολλά από τα οποία έχουν ήδη ανέβει στη χώρα μας. Γεννημένος στο Παρίσι, ο Ζελέρ ξεκίνησε να σπουδάζει πολιτικές επιστήμες, αλλά τελικά στράφηκε στη γραφή, με την οποία δεν άργησε να ξεχωρίσει και να επιβραβευθεί – αποκορύφωμα το Οσκαρ διασκευασμένου σεναρίου για την κινηματογραφική μεταφορά του «Πατέρα» με τον Αντονι Χόπκινς (Οσκαρ Α΄Ανδρικού Ρόλου).


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ