Για τον αυστριακό αρχιτέκτονα Αντολφ Λόος (1870-1933), η μετάβαση στη νεωτερικότητα ήταν εξάσκηση σε έναν αποχαιρετισμό. Το 1913, στο δοκίμιό του στο γαλλικό έντυπο «Les Cahiers d’ aujourd’hui με τίτλο «Διάκοσμος και Εγκλημα» (στα ελληνικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Νήσος), έγραφε ότι η πολιτισμική εξέλιξη μπορούσε να συμβεί καταργώντας από χρηστικά αντικείμενα, όπως τα έπιπλα, τα διακοσμητικά στοιχεία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







