Στη σύγχρονη εποχή, οι προκλήσεις στον τομέα του διεθνούς εμπορίου, όπως οι γεωπολιτικές συγκρούσεις, η σύγχρονη «πειρατεία» και η κλιματική αλλαγή, πιέζουν κάποιες από τις πιο σημαντικές εμπορικές οδούς του κόσμου. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το κανάλι του Παναμά, το οποίο επηρεάζεται από τις ξηρασίες, οι οποίες μειώνουν τη δυνατότητά του να εξυπηρετεί τα μεγάλα εμπορικά πλοία που ταξιδεύουν από τον έναν ωκεανό στον άλλο. Για να αντεπεξέλθουν σε αυτή την πρόκληση, εξετάστηκαν εναλλακτικές λύσεις, με την Κίνα να αναλαμβάνει την ηγεσία ενός φιλόδοξου έργου. Ολοι το περιμένουν από το 2012, όταν αποκαλύφθηκε το σχέδιο για την κατασκευή ενός νέου κανάλιου στη Νικαράγουα, που θα ήταν τρεις φορές μεγαλύτερο από το κανάλι του Παναμά. Το έργο αυτό θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες προτάσεις της μηχανικής στην Ιστορία και αν ολοκληρωθεί θα μπορούσε να αλλάξει δραματικά τη διεθνή εμπορική ναυσιπλοΐα. Το όραμα για το κανάλι της Νικαράγουας προτάθηκε για πρώτη φορά από τους Ισπανούς κατά την αποικιακή εποχή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







