Η «στασιμότητα» που επικρατεί στον σιδηρόδρομο με φόντο το δυστύχημα των Τεμπών, τις εκτεταμένες καταστροφές του δικτύου από την κακοκαιρία Daniel, αλλά και τις «νεφελώδεις» σχέσεις ελληνικού Δημοσίου και Hellenic Train υψώνει εμπόδια στην υλοποίηση του σχεδίου για δρομολόγηση τουλάχιστον 20 καινούργιων τρένων έως τα τέλη του 2027.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ