Ενα εκρηκτικό θέαμα όπου ο χορός γίνεται ο πυρήνας της αφήγησης είναι το αποτέλεσμα της νέας σκηνοθετικής προσέγγισης του «Οιδίποδα» στο Old Vic του Λονδίνου με την υπογραφή του Μάθιου Γουόρτσους και του ισραηλινής καταγωγής χορογράφου Χόφες Σέχτερ, με αποτέλεσμα ο Ντέιβιντ Τζέις της βρετανικής εφημερίδας «The Guardian» να τιτλοφορεί την κριτική του ως εξής: «Χορός στην αρχαία ελληνική τραγωδία – γιατί όχι;», υπογραμμίζοντας ότι οι αρχαίοι Αθηναίοι ήδη συνδύαζαν την κίνηση με τον λόγο.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ