Καθώς η δημόσια διαβούλευση για τις νέες διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι ήδη σε εξέλιξη (αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 24 Ιανουαρίου) και ενώ η αύξηση του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων προβληματίζει ειδικούς και πολιτεία, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης (ΠΣΕΟ) με μια συνολική του πρόταση, κάνει μια παρέμβαση – τομή στην Κοινωνία της Κυκλοφορίας. Κύριοι άξονές της είναι η ενίσχυση κυκλοφοριακής αγωγής από μικρή ηλικία, η αναμόρφωση της διαδικασίας εξέτασης των υποψήφιων οδηγών, η συμπερίληψη ως βασική συνιστώσα της κινητικότητας του μέλλοντος, η προώθηση των υποδομών για μικροκινητικότητα και βιώσιμες λύσεις μετακίνησης και η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτών οδήγησης. Συγκεκριμένα, στις προτάσεις του ΠΣΕΟ, ένα νομοσχέδιο με παραρτήματα (που ήδη έχει παρουσιαστεί στο ελληνικό κοινοβούλιο και που προέκυψε στην Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του Συλλόγου στα τέλη του περασμένου χρόνου), εκτιμάται ότι ο ισχύων νόμος που διέπει την εκπαίδευση εκπαιδευτών οδήγησης δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες της εποχής μας. Γίνεται, λοιπόν, λόγος για την ανάγκη αναβάθμισης της εκπαίδευσης των οδηγών θεωρώντας ότι είναι μια απαιτητική και πολυδιάστατη υπόθεση που δεν μπορεί να υποστηριχθεί από τους σημερινούς εκπαιδευτές, οι οποίοι είναι απόφοιτοι λυκείου και ΙΕΚ.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ