Νέο ελκυστικό «πρόσωπο» στην ελληνική φιλοξενία δημιουργούν οι ξένες επενδύσεις και τα μεγάλα ξενοδοχειακά brands που καταφθάνουν στην Ελλάδα, καθιερώνοντας νέα πρότυπα λειτουργίας και αναβαθμίζοντας το παρεχόμενο τουριστικό προϊόν σε ολόκληρη τη χώρα. Διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι κυρίως με έδρα την Ευρώπη και την Αμερική, καθώς και από τη Σιγκαπούρη, «χτίζουν» θέση στον ελληνικό τουρισμό, υλοποιώντας διάφορα επενδυτικά σχέδια για ξενοδοχεία και τουριστικά συγκροτήματα πολυτελείας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ