Μπετόβεν: Κουαρτέτα εγχόρδων, Τόμος 1. Εργα 18 αρ. 1 και αρ. 6, 59 αρ. 1, 95 και 127. Κουαρτέτο Εγχόρδων Doric. CHANDOS, 2 CD

Για κάθε νέο κουαρτέτο εγχόρδων έρχεται κάποια στιγμή η ώρα της μεγάλης αναμέτρησης, ιδίως δε όταν παρθεί η απόφαση αυτή να καταγραφεί για πάντα μέσω της δισκογραφίας, κάτι που, κατά έναn τρόπο, την καθιστά και «τελική». Είναι η αναμέτρηση που προσδιορίζει κατ’ ουσίαν το αν το σύνολο είναι ακόμα «νέο» ή όχι περισσότερο και από τοn χρόνο ύπαρξής του, όπως και το αν θα πετύχει να ξεφύγει τελικά από αυτό το στάδιο και να περάσει στην ωριμότητα, για την οποία δεν υπάρχει πιο αποφασιστικός δείκτης από αυτόν: τα Κουαρτέτα του Μπετόβεν. Πολλά είναι τα σχήματα που κατά καιρούς έχουν προσέλθει με βιασύνη σε αυτή την αναμέτρηση. Είναι όμως δύσκολο να εξαγάγει κανείς έναν γενικό κανόνα, ένα ενιαίο συμπέρασμα για το αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει τέτοιο. Σε άλλες περιπτώσεις η ιδιοφυΐα και οι δεξιότητες των μελών τους και τελικά του συνόλου (που είναι κάτι εντελώς άλλο) έχουν επιτρέψει άλματα, σε άλλες έως και τα έχουν «κάψει». Γιατί πράγματι, αυτά τα έργα είναι ένα παιχνίδι με τη φωτιά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ