Οποιαδήποτε µεταρρύθµιση που µειώνει τη γραφειοκρατία και απλουστεύει τις συναλλαγές ανάµεσα στους πολίτες και το κράτος είναι πάντα καλοδεχούµενες και προς τη σωστή κατεύθυνση. Τον περασµένο Μάρτιο δικηγόροι και συµβολαιογράφοι πληροφορηθήκαµε ότι πλέον οι µεταβιβάσεις των ακινήτων θα γίνονται ηλεκτρονικά µέσα στην πλατφόρµα «Ηλεκτρονικός Φάκελος Ακινήτων», µε στόχο να µπει ένα τέλος στις µεγάλες αναµονές στις κτηµατολογικές υπηρεσίες και τα υποθηκοφυλακεία. Η πλατφόρµα αυτή σε δύο µήνες και συγκεκριµένα από την 1η Νοεµβρίου θα βρίσκεται σε καθολική εφαρµογή. Δύο µήνες κρίσιµοι, ώστε να µπορέσουν συµβολαιογράφοι και δικηγόροι να εκπαιδευτούν και να γνωρίζουν ακριβώς πώς θα πρέπει να χειρίζονται την πλατφόρµα. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο εγχείρηµα καθώς µέχρι στιγµής, σύµφωνα µε τους συµβολαιογράφους, δεν υπάρχει η απαιτούµενη ενηµέρωση και κυρίως η εκπαίδευση για τη λειτουργία της πλατφόρµας. Κάθε ηλεκτρονική εφαρµογή που βοηθά τους επαγγελµατίες και τους πολίτες να κάνουν πιο εύκολα τις συναλλαγές τους, όπως για παράδειγµα η My Property, είναι καλοδεχούµενη. Θα πρέπει όµως πριν από την πλήρη λειτουργία κάθε πλατφόρµας να υπάρχει επαρκής ενηµέρωση σε όσους θα τη χρησιµοποιούν. Συνεπώς, µέσα στους επόµενους δύο µήνες θα πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε οι ηλεκτρονικές µεταβιβάσεις να µπορούν πραγµατικά να γίνονται µέσα σε λίγες ηµέρες χωρίς να ταλαιπωρούνται αγοραστές, πωλητές, δωρητές, συµβολαιογράφοι και δικηγόροι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ