Ηταν από τις φωνές που πρόλαβαν τη μετάβαση από το μουσικό θαύμα της δεκαετίας του 1960 στον ήχο της Μεταπολίτευσης, τις «παρέες που έγραφαν ιστορία», αλλά και την αλλαγή προς το star system που επέβαλε η δεκαετία του 1990. Εκεί ίσως η Λιζέττα Νικολάου, που έφυγε χθες από τη ζωή ύστερα από νοσηλεία σε ιδιωτικό θεραπευτήριο, έκανε την προσωπική επιλογή να απέχει και όχι να προσαρμοστεί στα νέα ήθη. Στο ξεκίνημά της πάντως και τις πρώτες δισκογραφικές εμφανίσεις καταφέρνει εκείνο το κράμα που περιείχε και τις λεγόμενες στοχευμένες επιλογές και το «ξάφνιασμα». Πώς αλλιώς μπορούν να εξηγηθούν η συμμετοχή της στον «Θεσσαλικό κύκλο» του Γιάννη Μαρκόπουλου, οι εμφανίσεις στις μπουάτ, με τους Στράτο Διονυσίου, Γιώργο Νταλάρα, Χάρι Αλεξίου – από τις φίλες της μέσα στον καλλιτεχνικό χώρο -, τα σιγόντα στον Βασίλη Τσιτσάνη και τα κομμάτια των Δήμου Μούτση, Μάνου Ελευθερίου, Γιάννη Σπανού;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ