Πιο αισιόδοξες είναι οι «καλοκαιρινές» και ως εκ τούτου οι μετεκλογικές προβλέψεις των νοικοκυριών για την οικονομική κατάστασή τους. Η μηνιαία έρευνα του ΙΟΒΕ καταγράφει βελτίωση του οικονομικού κλίματος τον Ιούνιο, αν και είναι μεγάλο το ποσοστό (46%) των καταναλωτών που προβλέπει επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης της χώρας. Μεγάλη ενίσχυση καταγράφει η καταναλωτική εμπιστοσύνη που φθάνει στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων 2 ετών. Οπως εξηγούν οι οικονομολόγοι του ΙΟΒΕ, τα αποτελέσματα της εκλογικής αναμέτρησης του Μαΐου φαίνεται ότι αποτιμήθηκαν θετικά και η περίοδος μέχρι τις δεύτερες εκλογές άμβλυναν την απαισιοδοξία που δημιουργούσαν οι συνεχείς ανατιμήσεις και το υψηλό κόστος ζωής. Ωστόσο και πάλι οι έλληνες καταναλωτές βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις και συγκεκριμένα στην τρίτη θέση μετά την Ουγγαρία και τη Σλοβενία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ