Είναι προφανές πως για την ελληνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα η μία πρόκληση διαδέχεται την άλλη αδιάλειπτα. Από την εμφάνιση της πρωτοφανούς, σε διάρκεια και ένταση, κρίσης χρέους στο τέλος του 2008, με την απώλεια του 32,9% της δαπάνης των νοικοκυριών, μέχρι την εκδήλωση της πανδημίας του κορωνοϊού και την πρόσφατη ενεργειακή κρίση, νοικοκυριά και επιχειρήσεις αναζητούν εναγωνίως την επιστροφή στην κανονικότητα, χωρίς ο κλάδος του εμπορίου να αποτελεί εξαίρεση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ