Οι γενιές Χ (43-58 ετών) και millennials (27-42 ετών) θα θυμούνται τη διαφήμιση «ομόλογα ΕΤΒΑ, αβγατίζουν τα λεφτά» ή τις διαφημίσεις του ελληνικού Δημοσίου για τις εκδόσεις εντόκων γραμματίων για υψηλές αποδόσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ