Ο αριθμός των αριστούχων σε όλα τα επιστημονικά πεδία μειώθηκε σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά και γενικά οι βαθμολογίες στα υψηλά βαθμολογικά κλιμάκια ήταν χειρότερες. Η επίδοση αυτή δεν οφείλεται, βέβαια, στην περαιτέρω χειροτέρευση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αλλά σε άλλους συγκυριακούς παράγοντες. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι τα θέματα που δόθηκαν στις εξετάσεις και ήταν σαφώς δυσκολότερα από τα περσινά, με αποτέλεσμα να έχουμε χαμηλότερες επιδόσεις. Ο δεύτερος είναι η σημαντική αύξηση της εξεταστέας ύλης που φέτος ήταν μεγαλύτερη σε ποσοστό 30% σε σύγκριση με την περσινή. Ο τρίτος και επίσης σημαντικός είναι το γεγονός ότι εδώ και τρία χρόνια τα παιδιά που φέτος εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές δεν έδιναν σοβαρές εξετάσεις αφού η προηγούμενη φορά που εξετάστηκαν ήταν από την τελευταία τάξη του γυμνασίου. Τα αρνητικά σημάδια που άφησε η πανδημία αναδείχτηκαν εντέλει εντονότατα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ