Διευρύνει το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού της κέντρου η ΔΕΗ. Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία οι πελάτες της αποκτούν τη δυνατότητα επικοινωνίας και εξυπηρέτησής τους για οποιοδήποτε θέμα τους απασχολεί, καθημερινά από τις 07:00 έως τις 23:00 και τα Σάββατα από τις 10:00 έως τις 20:00. Το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών και εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί. Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400.000 πελάτες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ