Στην απόφαση της κυβέρνησης, έστω και αιφνίδια, πρέπει να στοιχηθούν όλοι οι φορείς, καθώς το ζήτημα του κλίματος είναι επείγον και αφορά όλους. Η Ελλάδα πλέον κινείται στον ευρωπαϊκό «δρόμο» για την ακρίβεια πιο γρήγορα, αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε θέσει πρόταση στόχου το 2035 και όχι το 2030. Δε γνωρίζουμε ακόμη τα βήματα που θα καταστήσουν εφικτό τον στόχο της κατάργησης εισαγωγών των θερμικών αυτοκινήτων το 2030. Ζητήματα όπως η ανάπτυξη των υποδομών, η προοδευτικότητα στη μετάβαση (phase in), αλλά και ο έγκαιρος σχεδιασμός είναι πολύ σημαντικά. Πρέπει να τονιστεί παράλληλα ότι η ευρωπαϊκή απόφαση για απανθράκωση συνδυάζεται στις ευρωπαϊκές χώρες και πόλεις με μέτρα αποθάρρυνσης και περιορισμού για τα παλαιά οχήματα. Θα ήταν άλλωστε εντελώς παράλογο να σχεδιάζεται μια «καθαρή» αγορά αυτοκινήτου, όταν στη χώρα κυκλοφορούν παμπάλαια αυτοκίνητα ή όταν συνεχίζεται ως τότε η παράλογη κατάσταση να εισάγονται παλαιά μεταχειρισμένα που «ξεφορτώνουν» άλλες αγορές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ