Την αφετηρία μιας πορείας εργασιών οκτώ ετών σε μήκος 13 χιλιομέτρων από το άλσος Βεΐκου έως το Γουδί σηματοδοτεί η χθεσινή υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό, με την οποία εκτιμάται ότι θα μετακινούνται περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως. Η νέα γραμμή, την οποία αναλαμβάνει η κοινοπραξία «J&Ρ ΑΒΑΞ – GHELLA SpA – ALSTOM Transport», θα έχει 15 σταθμούς, εξυπηρετώντας πυκνοκατοικημένες γειτονιές (και) του κέντρου της Αθήνας, όπως Εξάρχεια και Κολωνάκι. Ενδεικτικά, η διαδρομή από το Γαλάτσι μέχρι την Πανεπιστημιούπολη θα διαρκεί 14 λεπτά. «Τα έργα θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας για μετάβαση στο μέλλον. «Η χώρα γυρίζει σελίδα και οι προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας είναι ευοίωνες. Σε αυτές θα επενδύσουμε» πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός. Για έργο που «έρχεται σε κρίσιμη συγκυρία να δώσει ώθηση στην οικονομία» μίλησε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής. Ο ίδιος επεσήμανε ότι η διαγωνιστική διαδικασία πέρασε από χίλια κύματα, αφού το έργο παρέμενε παγωμένο λόγω προσφυγών και ουσιαστικά επανεκκίνησε τον Δεκέμβριο του 2019, με αποτέλεσμα τη χθεσινή σύμβαση έναρξης εργασιών που υπογράφηκε παρουσία, μεταξύ άλλων, του διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό Νικόλαου Κουρέτα και του διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ Κωνσταντίνου Μιτζάλη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ