Εκείνη είπε ότι δεν αντέχει να βλέπει γυναικεία σώματα με ατέλειες. Και μέσα από ένα νήμα θλιβερών σχολιασμών διεκδίκησε την επικοινωνία με τον κόσμο για να γίνει το όνομά της ένα ακόμη hashtag της ημέρας. Πόσο μεταμοντέρνα η έκφραση της δυσανεξίας της. Με επιχείρημά της ότι η κοκεταρία τελεί υπό εξαφάνιση. Αρα όσες μεταμοντέρνες υπάρξεις την υποστήριξαν έχουν καταλάβει ότι κληρονόμησαν το ανδροκρατούμενο βλέμμα των σουρεαλιστών, οι οποίοι όλα τα ερμήνευαν μέσω της σεξουαλικότητας; Ναι, ήταν εκείνη η παθιασμένη με την απελευθέρωση των επιθυμιών ανδροπαρέα (Man Ray, Duchamp κ.λπ.) οι οποίοι άκουσαν με προσήλωση ό,τι τους έλεγε ο Φρόιντ. Και το βλέμμα τους έπεφτε αποκλειστικά σε όμορφες νέες γυναίκες τις οποίες έπειθαν να τους ακολουθήσουν στην απεικόνιση του ονειρικού κόσμου και να αφεθούν στην ορμή των ενστίκτων τους. Από τη δεκαετία του 1920 τα γυναικεία περιοδικά μόδας βρήκαν στους σουρεαλιστές φωτογράφους τους τέλειους συνενόχους τους για να αποτυπώσουν τη φυγή προς την ανέφικτη τελειότητα. Σκιές, γραμμές, σύννεφα καπνού μπήκαν ανάμεσα σε γυμνές επιδερμίδες και λεπτά υφάσματα με φόντο ανοιχτούς ορίζοντες ή ουρανούς με καταιγίδες. Από αυτή την κατάσταση του ονείρου δε βγήκε ποτέ η μόδα των γυναικείων περιοδικών. Από την απατηλή ματαιοδοξία δεν γλίτωσαν οι αναγνώστριές τους. Πολλές από τις σημερινές influencers που κυνηγούν με τα φίλτρα του smartphone τους την αψεγάδιαστη επίπλαστη εικόνα τους δεν κατάφεραν να μην πέσουν μέσα στην παγίδα αυτών των κλισέ του ανδρικού ερωτισμού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ