Για χρόνια, οι χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ακολούθησαν μια πολιτική ιδιωτικοποίησης των ενεργειακών περιουσιακών στοιχείων τους, ως αποτέλεσμα της οποίας, σε ορισμένες χώρες, απέμειναν λίγες κρατικές εταιρείες ως Διαχειριστές Συστημάτων Μεταφοράς (ΔΣΜ). Αυτή η διαδικασία οδήγησε ακόμη και την Παγκόσμια Τράπεζα να συμβουλεύει ότι ορισμένα βασικά μέρη της ενεργειακής υποδομής (συμπεριλαμβανομένων των ΔΣΜ) πρέπει να παραμείνουν κρατικά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- Τουρκία: Ο ντε φάκτο ηγέτης του Σουδάν συναντήθηκε με τον Ερντογάν στην Άγκυρα
- Έτοιμος για Γκρέμιο ο Τετέ: Το deal με οψιόν αγοράς στις τελευταίες λεπτομέρειες, σύμφωνα με βραζιλιάνικη εφημερίδα
- «Μου είπε σ’ αγαπώ, θα μιλήσουμε όταν φτάσω»: Ραγίζει καρδιές ο σύντροφος της αεροσυνοδού που σκοτώθηκε στη συντριβή του Falcon στην Άγκυρα







