Εμπιστοσύνη και αυθεντία. Ο δεκάλογος των εννοιών που προσδιόρισαν οι περισσότερες διεθνείς μελέτες οργανισμών και επιχειρήσεων για την ερμηνεία της νέας συμπεριφοράς πολιτών και καταναλωτών, όπως αυτή διαμορφώνεται στην Covid και μετά Covid εποχή, περιλαμβάνει τη δημιουργία εμπιστοσύνης ανάμεσα σε πολίτες και κεντρικές διοικήσεις καθώς και την αναβάθμιση του ρόλου των ειδικών, ως βασική πηγή πληροφόρησης και ενημέρωσης. Με απλά λόγια οι πολίτες σήμερα, σε μια εκ των πραγμάτων ασταθή ή τουλάχιστον μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, θέλουν να νιώσουν εμπιστοσύνη στη διοίκηση του κράτους τους, τη στιγμή που οι ίδιοι εμπιστεύονται κυρίως τους ειδικούς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ