Αν το τσιτάτο που θέλει όσους πολιτικούς τούς ενοχλούν τα μίντια να είναι σαν τους ναυτικούς που τους πειράζει η θάλασσα είναι σωστό, τότε το πρώτο μήνυμα που το σποτ της Κουμουνδούρου εκπέμπει είναι ότι οι συριζαίοι δυσκολεύονται να κουμαντάρουν ακόμη και σκούνα. Οχι μόνο γιατί η πολιτική αισθητική του είναι τόσο παλιά όσο ένα τέτοιο πλοίο – ή έστω τόσο πασέ όσο κάτι γαλάζιες καμπάνιες με πράσινα παπαγαλάκια. Αλλά κι επειδή η αντίληψη που φαίνεται να έχει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες είναι κολλημένη στη διετία 2012 – 2014, όταν πράγματι σηκώνονταν κύματα αγανάχτησης κι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορούσε να πηδήξει πάνω τους. Στέλνει ωστόσο κι ένα δεύτερο μήνυμα: Αποκαλύπτει στον δέκτη τις ενδόμυχες συριζαϊκές σκέψεις για τα μέσα ενημέρωσης κι όσους εργάζονται εκεί. Στην αριστερή θεώρηση οι δημοσιογράφοι δεν έχουν σπονδυλική στήλη, ακολουθούν τις εντολές όποιου δίνει τα περισσότερα. Τα δε μίντια είναι αποκλειστικά εργοστάσια παραγωγής προπαγάνδας, κατασκευάζουν την εικόνα της πραγματικότητας που ο πλειοδότης επιθυμεί.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ