Είναι κανόνας: Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις μια κρίση είναι να τη μετατρέψεις σε ευκαιρία. Και μ’ αυτή την πρόκληση θα αναμετρηθεί το προσεχές τρίμηνο η ελληνική τουριστική βιομηχανία. Γιατί τα πράγματα είναι απλά. Στην καλύτερη των περιπτώσεων, υπολογίζεται ότι στη σεζόν που ξεκινά καθυστερημένα, λόγω του κορωνοϊού, θα λειτουργήσει  περίπου το 40% – 50% των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων στους βασικούς τουριστικούς προορισμούς. Το ποσοστό «ακούγεται» μικρό, αλλά δεν είναι. Ιδιαίτερα, αν συγκριθεί με τα αντίστοιχα των ανταγωνιστριών χωρών της Μεσογείου. Σε Ιταλία και Ισπανία κυρίως, αλλά και σε Τουρκία και Πορτογαλία, εξαιτίας του ισχυρού αποτυπώματος που άφησε πίσω της η πανδημία, θα λειτουργήσει πολύ μικρότερο ποσοστό μονάδων. Οπότε, ένα το κρατούμενο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ