Σε αναβάθμιση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης όλων των πελατών του προχωρά άμεσα ο ΔΕΔΔΗΕ, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχει. Αναλυτικότερα, οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή 2111900500) ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους. Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ. Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη – όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή και υπογραφή – ο Διαχειριστής παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία.