Εχει περάσει αρκετό διάστημα, ώστε να μπορεί κανείς να διακρίνει κάποια χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης και να τα ξεχωρίσει από τον συνειδητό επικοινωνιακό θόρυβο με τον οποίο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιλέγει να τα δημοσιοποιήσει. Σχολιάζουμε ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά, τον παιδαγωγικά αυταρχικό χαρακτήρα των ρυθμίσεων που προωθούνται στο Λύκειο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ