Πολλά διαδραματίζονται στο πεδίο της οικονομίας και της πολιτικής με πρωταγωνιστές ηγέτες κρατών και μέγκα-επιχειρηματίες.  Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ και ο γάλλος επιχειρηματίας του ομίλου πολυτελείας LVMH Μπερνάρ Αρνό προσπαθούν να λύσουν μία εξίσωση γύρω από την παράμετρο της μόδας. Πρόσφατα ο Αρνό ταξίδεψε στην πολιτεία του Τέξας για τα εγκαίνια μίας νέας μονάδας παραγωγής  του οίκου Louis Vuitton. Εκεί τον περίμενε ο Τραμπ και το επιτελείο του γύρω από ζητήματα εμπορίου και εργασίας. Ο γάλλος επιχειρηματίας δήλωσε ότι η μονάδα παραγωγής σε τσάντες με το μονόγραμμα LV θα προσφέρει 1.000 θέσεις εργασίας για τα επόμενα πέντε χρόνια.  Στο μεταξύ, σύμφωνα με το Dallas Morning News, το εργοστάσιο απασχολεί σήμερα περίπου 150 άτομα και απολαμβάνει δεκαετή μείωση του φόρου ακίνητης περιουσίας. Στα στάδια επίλυσης της εξίσωσης να σημειώσουμε ότι οι εργαζόμενοι αναπνέουν στον ρυθμό της μυθολογίας του γαλλικού οίκου, καθώς μαθαίνουν να συναρμολογούν τα επιμέρους τμήματα των εικονικών μοντέλων που θα είναι διαφορετικά από τα ευρωπαϊκά αδέλφια τους. Η συνηθισμένη επιγραφή προέλευσης «Made in France» στο εσωτερικό της τσάντας τροποποιείται σε Made in the USA. Η μανία για μία τσάντα με το μονόγραμμα LV έχει μία ιστορία 165 χρόνων. Που ξεκίνησε στη Γαλλία με έναν ταξιδιωτικό σάκο, την εποχή του Ναπολέοντα του Γ΄, τότε που τα ταξίδια άρχιζαν να προκαλούν το ενδιαφέρον σε πολλές ανήσυχες ψυχές που αναζητούσαν την απόλαυση των εμπειριών με τα νέα μέσα μεταφοράς. Στη συνέχεια, ο γιος του Λουί Βιτόν έβλεπε στο τρένο, το ατμόπλοιο και πολλά χρόνια αργότερα, οι απόγονοί του στο αυτοκίνητο και στο αεροπλάνο, τις αλλαγές στη νοοτροπία του ταξιδιώτη. Κι έτσι κάθε φορά δημιουργούσε αποσκευές που έγιναν η ψυχή του ταξιδιού και εξυπηρετούσαν τις νέες του ανάγκες. Ο οίκος Louis Vuitton έχτισε τη φήμη του πάνω στην καινοτομία της κάθε εποχής, προσφέροντας λύσεις και ιδέες και επιμένοντας στη μακρόχρονη εξυπηρέτηση των πελατών του. Οι ειδικές παραγγελίες, η χάραξη του μονογράμματος του πελάτη, οι λίστες αναμονής και ανεύρεσης προϊόντων που έχουν εξαντληθεί, οι επιδιορθώσεις τους, έχουν συμβάλλει στο καλό όνομα του οίκου που αφοσιώνεται στον πελάτη του. Η συνέπεια με την οποία ο οίκος ακολούθησε την εξέλιξη του μοντέρνου ατομικού τρόπου ζωής, σήμερα μετατοπίζεται σε συμφωνία εξομάλυνσης της αρνητικής εικόνας του αμερικανού προέδρου. Ο Ντόναλντ Τραμπε πρέπει να τηρήσει αυτά που υποσχέθηκε στους ψηφοφόρους που τον πίστεψαν και τον εξέλεξαν: να εξασφαλίσει εργασία στο αμερικανικό έδαφος. Ο παριζιάνος ιδιοκτήτης του LVMH ήδη απασχολεί 33.000 εργαζόμενους στη χώρα του Τραμπ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ