Ποιος είναι ο στόχος σε μια διαπραγμάτευση; Η κοινή λογική θα έλεγε «να πετύχεις το καλύτερο δυνατό ντιλ». Ενας μάνατζερ, όμως, θα έλεγε πως αυτή η προσέγγιση είναι λανθασμένη. Ο απώτερος στόχος είναι στην πραγματικότητα να συνεχίσεις να κάνεις μπίζνες με εκείνον που κάθεται στην απέναντι πλευρά του τραπεζιού. Η προσέγγιση ακούγεται επιχειρηματική, σίγουρα ωστόσο θα μπορούσε να έχει εφαρμογή και στις σχέσεις μεταξύ εταίρων στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Αν κάτι, λοιπόν, προκύπτει από τη μίνι περιοδεία του Κυριάκου Μητσοτάκη, που ολοκληρώθηκε χθες στη Χάγη, αυτό είναι πως η νέα ελληνική κυβέρνηση θέλει όντως να συνεχίσει να κάνει μπίζνες με τους Ευρωπαίους, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Πολιτικές δηλαδή και οικονομικές. Και φαίνεται ότι ο Πρωθυπουργός κινήθηκε έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού του αυτό το διαπραγματευτικό τιπ από τον κόσμο της αγοράς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ