Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ανέδειξε, μεταξύ των άλλων, τα ακόλουθα σημαντικά ζητήματα: α) μεγάλος αριθμός υποψηφίων (περίπου το 30%) εισάγονται σε πανεπιστημιακά τμήματα παρόλο που οι βαθμολογικές επιδόσεις τους είναι κατώτερες της βαθμολογικής βάσης, β) μεγάλος αριθμός πανεπιστημιακών τμημάτων (περίπου το 35%) έχουν βάση εισαγωγής χαμηλότερη από την βαθμολογική βάση, γ) μεγάλος αριθμός υποψηφίων (περίπου το 60%) εισάγονται σε πανεπιστημιακά τμήματα που δεν αντιστοιχούν στις πέντε πρώτες προτιμήσεις τους, δ) το σύνολο των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (περίπου το 90%) εισάγονται στην τριτοβάθμια πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ