Οσοι παρακολουθούν ένα μάθημα φιλοσοφίας – πιο συγκεκριμένα ένα μάθημα εφαρμοσμένης ηθικής – τείνουν να δρουν πιο ηθικά σε σύγκριση με άλλους; Αυτή η ερώτηση έχει μια ευρύτερη φιλοσοφική σημασία, καθώς η απάντηση θα μπορούσε να ρίξει φως στην αρχαία και θεμελιώδη ερώτηση σχετικά με το τι ρόλο παίζει η λογική στον σχηματισμό των ηθικών μας κρίσεων και κατά πόσο καθορίζει τις πράξεις μας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ