Συγκεκριμένα, η προηγμένη τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης έρχεται να ενισχύσει τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων τα οποία θα προσφέρουν σύστημα αμφίδρομης παροχής ενέργειας, κοινώς η ενέργεια που θα έχουν αποθηκευμένη στις μπαταρίες τους θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη φόρτιση οικιακών συσκευών, μονάδων, σπιτιών κ.ά. Οπως αναφέρει η Εταιρεία Πληροφοριών Ενέργειας και Κλίματος (ECIU) δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας το γεγονός ότι το 60% της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι ικανό να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για σχεδόν έξι ημέρες σε ένα τυπικό σπίτι στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό θα μπορεί να συμβεί με τα ηλεκτρικά οχήματα με σύστημα V2G (όχημα προς δίκτυο) ή V2H (όχημα προς σπίτι) που θα είναι σε θέση να στέλνουν ενέργεια από την μπαταρία τους στο δίκτυο ή στο σπίτι μέσω ενός αμφίδρομου φορτιστή.
Ανάμεσα στις εταιρείες που το έχουν ήδη εφαρμόσει στο παρελθόν έστω και σε πειραματικό στάδιο είναι η Nissan, που σε συνεργασία με την EON έχουν εγκαταστήσει επιτυχώς 20 φορτιστές οχήματος προς δίκτυο (V2G), στο πλαίσιο μιας δοκιμής για να δείξουν πώς τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ενεργό ρόλο στη στήριξη του δικτύου ηλεκτροδότησης στη Βρετανία και να παρέχουν μια κερδοφόρα και βιώσιμη λύση για εταιρικούς στόλους οχημάτων. Σαφώς, το όλο εγχείρημα αυτής της τεχνολογίας είναι σε βρεφικό στάδιο και θα χρειαστεί χρόνια για να γίνει πιο συμβατό σε περισσότερους χρήστες ηλεκτρικών. Προς το παρόν έχει ως στόχο να δοκιμαστεί η λειτουργία του, αλλά και πώς η αποθήκευση και η διανομή ηλεκτρικής ενέργειας από τις μπαταρίες των εταιρικών οχημάτων μπορεί να δημιουργήσει πρόσθετα έσοδα για τις συμμετέχουσες εταιρείες, και να υποστηρίξει το δίκτυο ηλεκτροδότησης. Η ECIU εκτίμησε ότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσαν να κερδίσουν 630 στερλίνες (στο Ηνωμένο Βασίλειο) ετησίως με αυτή την τεχνολογία.

TA MONTEΛΑ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V2G.
Πάντως, στο πρόσφατο μπλακάουτ στην Ισπανία, αρκετοί χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων δημοσίευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι χρησιμοποιούσαν αυτήν την τεχνολογία για να τροφοδοτούν τα σπίτια τους κατά τη διάρκεια εκτεταμένων διακοπών ρεύματος, που βύθισαν στο σκοτάδι τη χώρα της Νότιας Ευρώπης. Επίσης, κάποιοι θα μπορούσαν να το δουν και ως μια ευκαιρία για κέρδος, μιας και οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων με δυνατότητα V2G είναι επίσης σε θέση να φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους όταν η ηλεκτρική ενέργεια είναι φθηνή και να την πωλούν πίσω στο δίκτυο όταν η ζήτηση είναι υψηλότερη, κερδίζοντας εκατοντάδες στερλίνες ετησίως.
Το Kia EV9 είναι επίσης εξοπλισμένο με αμφίδρομη φόρτιση, κάτι που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν όχι μόνο να φορτίζουν το EV τους χρησιμοποιώντας ένα wall box ή ένα δημόσιο σημείο φόρτισης, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας για να τροφοδοτήσουν ηλεκτρονικές συσκευές (V2L) – ή ακόμη, στο μέλλον, το σπίτι τους (V2H) ή το δίκτυο (V2G).
Τα Trafic, Goelette & Estafette θα μπορούν να προσφέρουν λειτουργίες Vehicle-to-Load (V2L) και Vehicle-to-Grid (V2G). Kαι σε αυτό το μοντέλο ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα φόρτισης εξωτερικών συσκευών (V2L, από το όχημα σε μια ηλεκτρική συσκευή). Μπορούν, επίσης, να ενσωματωθούν στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και να παρέχουν ενέργεια από τις μπαταρίες τους (λειτουργία V2G) από το όχημα στο δίκτυο, χάρη στον αμφίδρομο φορτιστή που διαθέτουν.