Ανεμος ανανέωσης πνέει για το πρώτο και πιο καλοπουλημένο ηλεκτρικό μοντέλο της VW, το ID.3, που μετά από 2,5 χρόνια μετά το λανσάρισμα του ενισχύεται σε τομείς όπως της αυτονομίας, της τεχνολογίας και της εμφάνιση. Συγκεκριμένα, το γερμανικό μοντέλο όπως τονίζει η VW διαθέτει πιο μοντέρνο αμάξωμα και εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό. Στο εξωτερικό του τμήμα δεσπόζει το νέας σχεδίασης καπό, ο νέος προφυλακτήρας με βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.

Νέα μοντέρνα και ελαφρώς ανανεωμένη είναι η εμφάνιση του και στο εσωτερικό του μοντέλου που έχουν προστεθεί βιώσιμα υλικά. Η VW θέτει νέα στάνταρ στον τομέα της φόρτισης όπου το νέο ID,3 επιτυγχάνει φόρτιση πιο γρήγορη και ακόμη πιο βολική χάρη στις στάνταρ λειτουργίες όπως το Plug & Charge (όπου το όχημα πιστοποιεί τον εαυτό του και ξεκινά τη διαδικασία φόρτισης άμεσα όταν το καλώδιο φόρτισης είναι συνδεδεμένο σε σταθμό φόρτισης) και την έξυπνη λειτουργία «Σχεδιασμός Διαδρομής Ηλεκτρικών Οχημάτων» (Electric Vechicle Route Planer) Επίσης, ο οδηγός μπορεί να ενημερώνεται για τη ροή της φόρτισης αλλά και την κατάσταση της μπαταρίας μέσω της  εφαρμογής We Connect ID app.

Επίσης, το νέο ID.3 συνοδεύεται από την τελευταία γενιά λογισμικού της Volkswage, που είναι σε θέση να λαμβάνει ενημερώσεις «over-the-air». Στο κέντρο δεσπόζει ο νέος πίνακας οργάνων 13,4 εκατοστών (5,3 ιντσών) ενώ στο μέσο της κονσόλας φιλοξενείται η τυπική πλέον οθόνη αφής 30,5 εκατοστών (12 ιντσών) για το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, το σύστημα πολυμέσων, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος. Επίσης, φέρει προαιρετικό head-up-display επαυξημένης πραγματικότητας (AR head-up display) ώστε να  προβάλλει στο παρμπρίζ πληροφορίες όπως την ταχύτητα του οχήματος καθώς και τις οδηγίες δυναμικής πλοήγησης μέσω του GPS. Στα νέα συστήματα υποβοήθησης το γερμανικό μοντέλο φέρει το προαιρετικό Travel Assist με Swarm data που σε συνδυασμό με το προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) και το Lane Assist για πλευρικό έλεγχο κάνουν την οδήγηση πιο ασφαλή. Το  Travel Assist μπορεί κρατήσει το όχημα στη λωρίδα του, ακόμα και όταν αυτό οδηγείται σε επαρχιακούς δρόμους.