Πριν από λίγες ημέρες, και μετά από μεγάλη αναμονή  και μπαράζ από  δημοσιεύματα – η Xiaomi, παρά τις αντιρρήσεις των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, παρουσίασε το νέο , παρθενικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο  – ίσως στο μέλλον να δούμε από τον τεχνολογικό κολοσσό και άλλες πρεμιέρες χτισμένες επάνω σε τέσσερις τροχούς. Η κινέζικη φίρμα είχε δεχθεί στο παρελθόν και στο ενδεχόμενο κατασκευής ενός αυτοκινήτου, τα βέλη από τον πρόεδρο της Toyota, που ανέφερε, ότι η κατασκευή αυτοκινήτου δεν είναι κινητό τηλέφωνο και θα πρέπει να λάβει στα σοβαρά την υποστήριξη ενός τέτοιου προϊόντος, που απαιτεί δίκτυο για το σέρβις, ανταλλακτικά κ.α σε όλο τον κόσμο.

Τελικώς η Xiaomi, αψήφησε κάθε κώδωνα κινδύνου και μπήκε στον χορό με ένα εντυπωσιακό μοντέλο, μια σπορ μπερλίνα που ακούει στο όνομα SU7. Όπως ανέφερε η φίρμα θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τις SU7 και SU7 Max, με την πρώτη να είναι η …απλή, πισωκίνητη έκδοση με 295 ίππους, 400 Nm ροπή, 0-100 χλμ/ώρα σε 5,28 δλ. και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο φαίνεται ότι έχει ασυναγώνιστη αυτονομία που αγγίζει τα 668 χλμ, μετά από μια πλήρη φόρτιση!

Κορυφαία είναι η SU7 Max η οποία έχει 664 ίππους , που  φθάνουν και στους τέσσερις τροχούς. Η ροπή είναι θηριώδης, αγγίζει τα 838 Nm, η επιτάχυνση αναμενόμενη εντυπωσιακή με 2,78 δλ. για τα 0-100 χλμ/ώρα, η τελική φθάνει τα 265 χλμ/ώρα ενώ και εδώ προκαλεί εντύπωση ότι ανακοινώνουν αυτονομία 800 χιλιομέτρων με μία φόρτιση.

Σαφώς, η πρεμιέρα του νέου μοντέλου ήρθε τρία χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωση της, με την επένδυση για την κατασκευή του να αγγίζει τα 1,2 δις ευρώ!

Σαφώς, ως ένα αυτοκίνητο που προέρχεται από την Xiaomi η τεχνολογία στο εσωτερικό του περισσεύει. Στο ταμπλό του δεσπόζει η  μεγάλη οθόνη έχει διαγώνιο 16,1 ίντσες με τρισδιάστατη ανάλυση, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 7,1 ιντσών, με υποστήριξη ενός τεράστιου Head up Display.

Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας εστιάζεται και στο λανσάρισμα του μοντέλου μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024.