Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τη βελτίωση της συνδρομητικής του υπηρεσίας (Premium) δίνοντας κίνητρο στους χρήστες και προσδοκώντας επιπλέον έσοδα. Έτσι, κατά κάποιον τρόπο, όσοι πληρώσουν όχι μόνο δεν θα βλέπουν διαφημίσεις αλλά θα αποκτήσουν και πρόσβαση στη νέα λειτουργία.

Ποια είναι αυτή

Πρόκειται για το YouTube Playables που επιτρέπει στους συνδρομητές να παίζουν παιχνίδια arcade. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε beta έκδοση και είναι διαθέσιμη από την Google μόνο για μια επιλεγμένη ομάδα συνδρομητών του YouTube Premium. Ωστόσο, σχεδιάζεται η σταδιακή επέκταση της πρόσβασης σε περισσότερους χρήστες τους επόμενους μήνες.

Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη online, δεν χρειάζεται ο χρήστης να κάνει download και τα παιχνίδια «τρέχουν» στο πρόγραμμα περιήγησης για υπολογιστές ή στην εφαρμογή YouTube για κινητά.

Στο Playables οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από τα 37 διαθέσιμα παιχνίδια μεταξύ των οποίων και το Angry Birds Showdown. Η νέα λειτουργία έρχεται σε μια εποχή που το YouTube προσπαθεί να καταπολεμήσει ενεργά τη χρήση των ad blockers με απώτερο σκοπό περισσότερους συνδρομητές στην Premium έκδοση.

Να σημειώσουμε πως κάτι ανάλογο έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό το Netflix. Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming που έχει αποκτήσει φανατικό κοινό συνεχίζει να φέρνει παιχνίδια , όπως είχε υποσχεθεί, και πλέον μετράει πάνω από 80 διαφορετικούς τίτλους.