Η Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic πατάει γκάζι στην εξηλεκτρισμένη γενιά προσφέροντας ένα ήπιο υβριδικό σχήμα, που συμβάλλει τόσο στις επιδόσεις όσο και στην οικονομία καυσίμου με τον οδηγό να  εμπιστεύεται  την εισαγωγή στην υβριδική εποχή έστω και σε μικρές συσκευασίες.

Το γερμανικό σύνολο συνεχίζει την επιτυχία των προκατόχων του, με σημαία την ποιοτική του …πάστα και το πλούσιο τεχνολογικό μενού, που κατακλύζει Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic.

Ο άνεμος αναβάθμισης ξεκίνησε από την εξωτερική του εμφάνιση που το κάνει ακόμη πιο σπορτίβ , με το  Α3 να δείχνει αρκετά φαρδύτερο. Έχει πιο έντονη σχεδιαστική ταυτότητα στην εμπρός μάσκα, ενώ , οι επιφάνειες στις πόρτες είναι πιο εντυπωσιακές με την κατάληξη του αυτοκινήτου να έχει αθλητικό χαρακτήρα. Το σύνολο συμπληρώνεται από την χαμηλότερη κατά 15 mm ανάρτηση και τις ζάντες 18″.

Συνολικά, το μήκος του αγγίζει τα 4,34 μέτρα ενώ το μεταξόνιο του τα 2,63 μέτρα,  με τον αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29 να είναι στο μέσο όρο. Εχει κλειδωμένα από τον EuroNCAP τα πέντε αστέρια, 95% στην προστασία ενηλίκων και 89% στων παιδιών.

Η εργονομία και η ποιότητα στο εσωτερικό είναι η σημαία της Audi, με τον  στάνταρ ψηφιακό πίνακας οργάνων 10,25″ ή προαιρετικά 12,3″, όπως στην έκδοση της δοκιμή μας, που συνοδεύεται από το σύστημα πολυμέσων infotainment 10,1″,, δημιουργώντας μια σύγχρονη εικόνα.

Προσφέρει θύρες USB-Α και USB-C, για την ταυτόχρονη φόρτιση/σύνδεση δύο συσκευών ενώ ο χειρισμός του κιβωτίου γίνεται από τον μικρό διακόπτη στην κονσόλα, όντας η νέα τάση του ομίλου VW.

Bελτιωμένοι και οι χώροι στο εσωτερικό του, με την σπορ πινελιά να δεσπόζει στο σαλόνι του χάρη στην έκδοση S Line, με τα σπορ καθίσματα να παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Ο χώρος των αποσκευών στα 380 λίτρα, μέτρια για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Η έκδοση της δοκιμής μας η  35 TFSI, συνδυάζεται με τον  4κύλινδρο 1,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης και τους 150 ίππους που δεν αφήνουν σημεία αμφισβήτησης στον τομέα των επιδόσεων. Η κατανάλωση καυσίμου κινείται σε χαμηλά επίπεδα κάτι στο οποίο συμβάλλει και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων CoD. Στο μενού προστέθηκε το ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V) ενώ συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic.

Το ήπιο υβριδικό σύνολο προσφέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 9 kW με έξτρα ροπή 50 Nm που συμβάλλει τον βενζινοκινητήρα στις χαμηλές στροφές, όντας χρήσιμο για τις εκκινήσεις.

Το αποδοτικό σύνολο φανερώνει σε κάθε διαδρομή τον οικονομικό του χαρακτήρα με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κάτω από τα 7 λίτρα/100χλμ αρκεί να βοηθάει και  ο οδηγός με το στυλ οδήγησης που υιοθετεί. Οι πιο σπορ οδηγοί θα πρέπει να περιμένουν μεγαλύτερη κατανάλωση.

Η οδική του συμπεριφορά υποδειγματική με την  Audi, να φροντίζει, παρά την σπορ ανάρτησης, να παντρεύει την άνεση με την πιο απόλυτη σπορτίβ αισθητική. Συνολικά, το Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic συνεχίζει να …ταράζει τα νερά της κατηγορίας του με ατού την προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4κύλινδρος σε σειρά με τούρμπο

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.498 εκ.

ΙΣΧΥΣ: 150 ίπποι/5.000-6.000 σ.α.λ.

ΡΟΠΗ: 250 Nm/1.500-3.000 σ.α.λ.

KΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 8,4 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 224 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,0-4,8 λτ./100 χλμ