Το μεγάλο εγχείρημα της Victoria’s Secret να αλλάξει προφίλ δεν στέφθηκε με επιτυχία.

Η διάσημη εταιρεία εσωρούχων που ταυτίστηκε με μοντέλα όπως η Αντριάνα Λίμα και η Ζιζέλ Μπούντχεν παρότι πέταξε τα φτερά και τα μικροσκοπικά μπικίνι με διαμάντια και ρουμπίνια αμύθητης αξίας που χαρακτήρισαν τα σόου της τα χρόνια της μεγάλης επιτυχίας δεν καταφέρνει να κερδίσει το κοινό.

Ανεπιτυχής η αλλαγή προφίλ της εταιρείας

Τι κι αν προσέλαβε μοντέλα πιο κοντά στις διαστάσεις των πραγματικών γυναικών και transgender άτομα για να προωθήσουν τις νέες σειρές της σε έναν κόσμο που έχει αλλάξει σημαντικά από το 1977 οπότε ιδρύθηκε τα κέρδη της φέτος φτάνουν τα 6.2δισ. δολάρια που μεταφράζονται σε πτώση 5% από τον προηγούμενο χρόνο και πολύ κάτω από τα 7.5 δισ. δολάρια που έβγαλε το 2020.

Οι νέες καμπάνιες της εταιρείες, παρότι αγαπήθηκαν από το κοινό, δεν έφεραν τα αναμενόμενα κέρδη

Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να στρέψει και πάλι την προσοχή του κόσμου στα προιόντα της επιστράτευσε «καυτά» ονόματα του χώρου της μόδας, όπως η Χάιλι Μπίμπερ και η Έμιλι Ραταϊκόφσκι αλλά και πάλι το Tour’23 μια τρόπο τινά μίμιση των παλιών runway σόου της με τους διάσημους Αγγέλους της δεν απέδωσε καρπούς, γράφει το CNN.

Το ενδιαφέρον στρέφεται στα ρούχα γυμναστηρίου

Τώρα σε μια προσπάθεια να βγει από το τέλμα φεύγει από τον κόσμο των εσωρούχων που τόσο καλά γνωρίζει και στρέφεται στα ρούχα γυμναστηρίου και στα μαγιό παίζοντας το τελευταίο της χαρτί.

Οι επόμενοι μήνες θα δείξουν αν το εμβληματικό brand που ξεκίνησε από την ιδέα Αμερικανού Ρόι Ρέιμοντ να δημιουργήσει ένα μέρος μέσα στο οποίο οι άνδρες θα ένιωθαν άνετα να ψωνίζουν εσώρουχα και το οποίο επλήγη καίρια από τις σχέσεις του διευθύνοντα συμβούλο της με τον καταδικασμένο Τζέφρι Επστάιν θα… ζήσει για για πεθάνει μια άλλη μέρα…