Οικονομία

Κατώτατος μισθός: Στα 780 ευρώ από 1η Απριλίου

Για μία σημαντική αύξηση στον κατώτατο μισθό που «φτάνει στα όρια των δυνατοτήτων μας» έκανε λόγο ο πρωθυπουργός

Κατώτατος μισθός: Στα 780 ευρώ από 1η Απριλίου
Σχόλια
1 λεπτό

Στα 780 ευρώ διαμορφώνεται ο κατώτατος μισθός από την 1η Απριλίου, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η αύξηση στον κατώτατο μισθό όπως είπε ο πρωθυπουργός θα συμπαρασύρει προς τα πάνω και τα ειδικά επιδόματα, όπως το επίδομα ανεργίας.

O κ. Μητστοτάκης σημείωσε ότι πρόκειται για αύξηση κατά 9,4%, και βρίσκεται στο ανώτατο περιθώριο των δυνατοτήτων της χώρας και στο όριο αντοχής των επιχειρήσεων, υπενθυμίζοντας ότι το 2019 ο κατώτατος μισθός ανέρχονταν στα 650 ευρώ.

Σε ανακοινώσεις θα προχωρήσει αργότερα και ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης.

Δείτε τις ανακοινώσεις Μητσοτάκη

Go Deeper

Κατώτατος μισθός Κυριάκος Μητσοτάκης

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Κορυδαλλός: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης στο σύστημα ανίχνευσης αερίων του 1ου ΕΠΑΛ
  2. EuroLeague: Η βαθμολογία μετά τους αγώνες της Πέμπτης για την 11η αγωνιστική
  3. EuroLeague: Η Ζαλγκίρις πέρασε από το Μιλάνο με τρομακτικό Βαλαντσιούνας (83-86), άνετη νίκη για τη Βαλένθια (102-87) και ξέσπασμα της Ρεάλ (105-84)

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies