Το σιδηροδρομικό δίκτυο της μανιβέλας, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το δίκτυο της χώρας καθώς όπως φαίνεται ακόμα και στα κεντρικότερα και πιο πολυσύχναστα σημεία της πρωτεύουσας οι διαβάσεις λειτουργούν χειροκίνητα και μάλιστα από εργαζόμενους security και όχι σιδηροδρομικούς.

Μετά τον Αυλώνα και τον Άγιο Στέφανο, και η φυλασσόμενη διάβαση στη συμβολή της Λεωφόρου Κωνσταντινουπόλεως με την οδό Αγίου Μελετίου, στην περιοχή του Κολωνού, λειτουργεί χειροκίνητα.

Μανιβέλα

Πρόκειται για ένα πολυσύχναστο σημείο από το οποίο καθημερινά περνούν εκατοντάδες οχήματα και πεζοί και σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ και σε αυτή τη διάβαση την ευθύνη για το ανεκατέβασμα της μπάρας την έχει ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, ο οποίος χρησιμοποιεί τη μανιβέλα. Κάθε φορά που πλησιάζει αμαξοστοιχία κατεβάζει χειροκίνητα τις μπάρες μετά από συνεννόηση με τον σταθμάρχη ή ακόμη και με τον μηχανοδηγό.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο φυλάκιο βρίσκεται συνήθως ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με αυτό το σημαντικό καθήκον.

Για το θέμα μίλησε και ο δημοσιογράφος της εφημερίδας «Τα ΝΕΑ», Κώστας Ντελέζος λέγοντας ότι «είναι αιματοβαμμένες όλες αυτές οι διαβάσεις». Όπως είπε μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» ο ίδιος θυμάμαι τους κατοίκους των Σεπολίων να ζητούν επί χρόνια την υπογειοποίηση των γραμμών του τρένου στο συγκεκριμένο σημείο, γιατί έχει δύο διαβάσεις και έχουν γίνει πολλά ατυχήματα.