Συνεχίζονται οι έρευνες από τα σωστικά συνεργεία για τον εντοπισμό αγνοουμένων του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού στην περιοχή συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ σήμερα τα σωστικά συνεργεία θα επιχειρήσουν στο τρίτο βαγόνι.

Την ίδια ώρα, οι νεκροί που έχουν ανασυρθεί μέχρι στιγμής από τα συντρίμμια επιβατικής αμαξοστοιχίας έχουν φτάσει τους 42.

Μέσω DNA η ταυτοποίηση των σορών

Παράλληλα συνεχίστηκε, μέχρι αργά χθες, και η ταυτοποίηση των σορών από τους συγγενείς τους, στο Γενικό Νοσοκομείο με τη διαδικασία της λήψης DNA, ενώ οι συγγενείς των θυμάτων και των τραυματιών αργότερα κατευθύνθηκαν προς τα ξενοδοχεία που έχουν διατεθεί για να τους φιλοξενήσουν.

Οι λήψεις από 25 δείγματα DNA συγγενών που ελήφθησαν τη Δευτέρα εστάλησαν σε ειδικά εργαστήρια της Αθήνας για να αναγνωριστούν ισάριθμες σοροί, ενώ η ίδια, σκληρή για τους συγγενείς των θυμάτων, διαδικασία συνεχίστηκε και χθες, Τρίτη.

Φίλοι και συγγενείς αναζητούν ακόμα αγνοούμενους και κάνουν ότι είναι δυνατόν να τους εντοπίσουν. Με μηνύματα ακόμα και στα social media ζητούν πληροφορίες για τους δικούς τους ανθρώπους.

Η πλειοψηφία των αγνοούμενων είναι άτομα νεαρής ηλικίας καθώς πρόκειται για φοιτητές  που επέστρεφαν στο τόπο σπουδών τους μετά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Στον ανακριτή ο σταθμάρχης

Παράλληλα, σήμερα, θα προσαχθεί στον ανακριτή ο σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος είναι αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες, ενώ φέρεται να παραδέχτηκε το μοιραίο λάθος του. Ο ίδιος κατέθετε την Τετάρτη πάνω από 4 ώρες στις αρμόδιες Αρχές, ισχυριζόμενος αρχικώς πως είχε ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες (όπως να γυρίσει το κλειδί για αλλαγή της ράγας που κινούνταν τα τρένα), αλλά δεν λειτούργησε το σύστημα.

Ηχητικό ντοκουμέντο πριν από τη φονική σύγκρουση των τρένων

Συγκλονίζουν οι διάλογοι πριν από τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη. Το MEGA μετέδωσε ηχητικό ντοκουμέντο με τη συνομιλία του σταθμάρχη Λάρισας και του μηχανοδηγού.

Ο σταθμάρχης ακούγεται να δίνει έγκριση στην επιβατική αμαξοστοιχία να μπει στην παρακαμπτήριο και να συνεχίσει το ταξίδι του από τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, στην οποία όμως ήδη κινούνταν η εμπορική αμαξοστοιχία.