Πριν από ένα χρόνο η Citroen είχε παρουσιάσει ένα επαναστατικό μοντέλο, μια τετράτροχη …μινιατούρα. Το Αmi, όπως είχε αναφέρει ο Γάλλος κατασκευαστής είναι η επαναστατική απάντηση, που έχει αντλήσει έμπνευση από τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της, με τη Citroen να καυχιέται ότι προσαρμόζεται στις τάσεις και τις καταναλωτικές συνήθειες, με άμεση κάλυψη των αναγκών σε ότι αφορά τις αστικές μετακινήσεις, αλλά και τις περιβαλλοντικές ανησυχίες .

Σήμερα, το Ami είναι διαθέσιμο στην αγορά, ενώ πάτησε πόδι και στην χώρα μας, όντας ένα μικρό, ευέλικτο μοντελάκι που ανοίγει μια μεγάλη παρένθεση στα μοντέλα που θα ποντάρουν στις ανάγκες για γρήγορες, οικονομικές και πρωτίστως «καθαρές» μετακινήσεις.

Το Ami , εκτός από την μοντέρνα εμφάνιση του – μοιάζει σαν να έχει «αποδράσει» από ταινία κινουμένων σχεδίων – είναι 100% ηλεκτρικό, ενώ, το πιο σημαντικό ότι μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και από νέους 16 ετών με δίπλωμα μοτοσυκλέτας!

Είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, κοινώς, έχει για «πρωινό» το παρκάρισμα, μιας και το μήκος του αγγίζει τα 2,41 μέτρα. Είναι ένα μοντέλο ταμμένο στην αστική μετακίνηση, διαθέτει δύο θέσεις, και έχει έναν μικρό πρατικό χώρο μπροστά από το συνοδηγό και σε θέματα επιδόσεων και αυτονομίας είναι εξαιρετικά περιορισμένων δυνατοτήτων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 45 χλμ. Επίσης, μετά από μια ολιγόωρη φόρτιση η μέγιστη αυτονομία τα 75 χιλιόμετρα.

Η Citroen αναφέρει ότι το ηλεκτρικό AMI προσφέρει περισσότερη προστασία σε σύγκριση με 2-τροχα ή 3-τροχα οχήματα χάρη στον κλειστό και θερμαινόμενο χώρο επιβατών. Η πανοραμική οροφή, το μεγάλο παρμπρίζ, και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες περιμετρικά,  επιτρέπουν στο φυσικό φως να μπαίνει μέσα στην διθέσια καμπίνα.

Με το πρόγραμμα της κρατικής επιδότησης κοστίζει από 6.500 ευρώ, ενώ, για τους ιδιοκτήτες που θα το αποκτήσουν και είναι κάτω από 29 ετών η τιμή δεν ξεπερνά τα 5.500 ευρώ. Χωρίς επιδότηση κοστίζει 9.500 ευρώ.