Ο θρίαμβος της Red Bull την περασμένη Κυριακή με πρωταγωνιστή τον Φερστάπεν αποτελεί ένα ακόμη πολύτιμο λιθαράκι για τον Ολλανδό οδηγό που βλέπει – και με ατού το προβάδισμα των 19 βαθμών – το όνειρο του να χτίζεται  από αγώνα σε αγώνα. Όμως είναι ακόμη πολύ νωρίς για προφητείες, μιας και η ιστορία στο πιο γρήγορο πρωτάθλημα έχει μια μεγάλη «γκάμα» από ανατροπές, κόντρες μεταξύ των διεκδικητών στα τελευταία μέτρα και σατανικές στρατηγικές που έχουν φέρει τα πάνω κάτω στα τελευταία μέτρα και πριν το πέσιμο της σημαίας του τερματισμού.

H Mercedes επιθυμεί διακαώς, μόνο νίκες, παρουσία στο βάθρο για τα εναπομείναντα τέσσερα γκραν πρι. Τα δύο επιτελεία των πρωτοπόρων θα «ξεκοκκαλίσουν» πόντο – πόντο τις δυνατότητες τους, θα θέσουν (και θα αλλάξουν) όλα τα σενάρια σε αλλαγές ελαστικών. Από εδώ και στο εξής, το λάθος πληρώνεται, είτε αφορά τον Χάμιλτον, είτε τον Φερστάπεν, που παρά την εμπειρία που έχει πίσω από το τιμόνι της Red Bull, δεν είναι λίγες οι φορές που έχει λαχταρίσει τα αφεντικά του με τις απρόβλεπτες οδηγικές πρωτοβουλίες του.

Προβάδισμα Φερστάπεν

Επίσης, ο πρωτοπόρος του φετινού πρωταθλήματος, ο Μαξ Φερστάπεν με την ένατη φετινή του νίκη ξεπέρασε το ρεκόρ των 8 νικών με κινητήρα Honda σε μια σεζόν του αείμνηστου Άιρτον Σένα. Εκτός από τη διαφορά των 19 βαθμών που έχει ο Φερστάπεν από τον Χάμιλτον , στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Mercedes έχει διαφορά μόνο ενός βαθμούς από τη Red Bull. Λέτε να συμβεί και αυτό; Να βγει πρωταθλήτρια η Mercedes στους κατασκευαστές, αλλά στους οδηγούς ο Φερστάπεν να κάνει την ανατροπή; Ίσως. Πάντως, η μάχη αναμένεται να δοθεί σώμα με σώμα, στα επόμενα γκραν πρι.

Αύριο, η φιέστα μεταφέρεται στην Βραζιλία και στο Ιντελάγκος. Συνολικά, απομένουν άλλα τέσσερα γκραν πρι, χρόνος ικανός να έρθουν τα πάνω κάτω, μιας και ο Λιούις Χάμιλτον έχει αποδείξει ότι έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το σκηνικό εκεί όπου κανείς δεν το περιμένει.  Την υπόσχεση του στους οπαδούς της Mercedes, ότι, δεν πρόκειται έως και την τελευταία στιγμή να εγκαταλείψουν και ότι η ομάδα του δεν έχει την νοοτροπία του ηττημένου έδωσε ο Τότο Βολφ, το αφεντικό της πρωταθλήτριας ομάδας:  «Δεν θα φύγουμε ποτέ από την πίστα με τη νοοτροπία ότι χάσαμε τον τίτλο. Συνεχίζουμε να παλεύουμε.Ξέρουμε ότι έχουμε σπουδαία ομάδα.». Κομβικό σημείο και για τις δύο ομάδες είναι η αξιοπιστία των μοτέρ και των απόλυτων επιδόσεων των οδηγών.

Στην πιο μικρή πίστα 

Η πίστα του Ιντερλάγκος, στην Βραζιλία – την χώρα του Σένα και του Πελέ – είναι η πιο μικρή του πρωταθλήματος, με μήκος 4,3 χιλιόμετρα. Αποτελείται από 15 στροφές, και παρόλο που είναι μικρή σε μήκος, θεωρείται αρκετά απαιτητική. Οι οδηγοί πρέπει να καλύψουν 71 γύρους, που αντιστοιχεί συνολικά σε 305, 9 χιλιόμετρα. Το επίπονο της αγωνιστικής διαδρομής, ότι οι οδηγοί πραγματοποιούν 46 αλλαγές ταχυτήτων, που σημαίνει 3.266 αλλαγές σε όλο τον αγώνα!  Το κοντέρ στα μονοθέσια αγγίζει πολλές φορές τα 330χλμ/ώρα, ενώ, οι αυξομειώσεις των ταχυτήτων ταλαιπωρούν τους 20 οδηγούς. Mετά την Βραζιλιά, οι ομάδες «εγκαταλείπουν» την αμερικανική ήπειρο και μετακομίζουν, χωρίς ανάσα στο Κατάρ, αφού, στις 21 Νοεμβρίου είναι προγραμματισμένο το εντυπωσιακό γκραν πρι στο Κατάρ. Το πρωτάθλημα θα κλείσει τον Δεκέμβριο, με δύο ακόμη γκραν πρι: Στην Σαουδική Αραβία και το Αμπου Ντάμπι.