Το ερχόμενο φθινόπωρο η Opel ξεκινάει την εμπορική καριέρα του νέου Astra, ενός μοντέλου που έχει συμπληρώσει αισίως 30 χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται, μεταξύ άλλων σε ηλεκτρικές εκδόσεις, θα είναι πλήρως ψηφιοποιημένο, με νέο σχεδιαστικό προφίλ και αναβαθμισμένο επίπεδο ασφάλειας, χάρη στα νέα συστήματα υποβοήθησης.

Η Opel θα προσφέρει το νέο Astra ως plug-in υβριδικό με δύο επίπεδα επιδόσεων καθώς και με κινητήρες βενζίνης και diesel σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένων τριβών και οκτατάχυτο αυτόματο.

Συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο της Opel εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας σε εκδόσεις με 110 και 130 ίππους,  για τις εκδόσεις βενζίνης και diesel, ενώ η συνολική ισχύς των plug-in υβριδικών εκδόσεων φτάνει μέχρι τα 165 kW (225 ίππους).

Το νέο Opel Astra φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας,  Opel Vizor θα λανσαριστεί φέτος σε σπορ πεντάθυρη έκδοση με χαμηλωμένο αμάξωμα αλλά περισσότερους χώρους συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Σε διαστάσεις το μήκος αγγίζει τα 4,37 μέτρα, ενώ, με το αυξημένο μεταξόνιο των 2.675 mm ο χώρος των επιβατών είναι πιο άνετος, ενώ, ακόμη πιο πρακτικός χώρος αποσκευών είναι και ο χώρος αποσκευών των 422 λίτρων.

Στα νέα τεχνολογικά του επιτεύγματα περιλαμβάνεται η εξελιγμένη έκδοση του προσαρμοζόμενου συστήματος φώτων Intelli-Lux LED® Pixel που προέρχεται από τη ναυαρχίδα της Opel, Insignia και, με 168 στοιχεία LED, το πλήρως ψηφιακό ταμπλό Pure Panel, όπου τα αναλογικά όργανα γίνονται παρελθόν ενώ, οι επιβάτες μπορούν να διαχειρίζονται τις λειτουργίες του νέου Astra μέσω μεγάλων οθονών αφής, όπως ένα smartphone.

Τα εμπρός καθίσματα που έχουν εξελιχθεί εσωτερικά, φέρουν πιστοποίηση AGR με έμφαση στην εργονομία, ενώ, ο  υποστηρίζεται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, που περιλαμβάνουν από το head-up display μέχρι το ημιαυτόματο Intelli-Drive 2.0 και την κάμερα 360 μοιρών Intelli-Vision.

Στα νέα συστήματα περιλαμβάνεται και η ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας, την  κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, την τεχνολογία που περιλαμβάνει τέσσερις κάμερες αμαξώματος (μία μπροστά, μία πίσω και μία σε κάθε πλευρά), πέντε αισθητήρες ραντάρ (ένα μπροστά και από ένα σε κάθε γωνία), καθώς και αισθητήρες υπερήχων μπροστά και πίσω.

Με αυτό το σύστημα επιτρέπει στο σύστημα να προσαρμόζει την ταχύτητα στις στροφές, να κάνει υποδείξεις ταχύτητας και να εκτελεί ημιαυτόνομες αλλαγές λωρίδων. Επίσης, περιλαμβάνει το adaptive cruise control, που αυξάνει ή μειώνει την ταχύτητα ανάλογα με αυτή του προπορευόμενου οχήματος – χωρίς να υπερβαίνει την ταχύτητα που έχει οριστεί – και μπορεί να φρενάρει το όχημα μέχρι την πλήρη στάση κ.α.