H τελική ταχύτητα των αυτοκινήτων μπαίνει στο στόχαστρο των εταιρειών. Με γνώμονα την οδική ασφάλεια οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν να βάλουν …κόφτη στις τελικές των αυτοκινήτων. Έτσι, μετά την Volvo που πριν από περίπου ένα χρόνο είχε ανακοινώσει ότι θα βάλει περιοριστή στις τελικές των μοντέλων της – το όριο ήταν τα 180 χλμ/ώρα – τώρα και η RENAULT – DACIA , δια στόματος του Λούκα Ντε Μέο, CEO της γαλλικής φίρμας, επιθυμεί να βάλει όριο της τελικής των μοντέλων τηε στα 180χλμ/ώρα, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων.

Ο Ντε Μεο, τόνισε, ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό μιας και η υπερβολική ταχύτητα είναι η τρίτη αιτία θανατηφόρων τροχαίων.

Όριο ταχύτητας ίσως να μπαίνει στο μέλλον και στα μοντέλα της Volvo όταν διαπιστώσει ότι ο οδηγός είναι μυθυσμένος η αφηρημένος από άλλη αιτία. Η  μέθη και η απόσπαση προσοχής όπως αναφέρει η Volvo, μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω της εγκατάστασης καμερών και αισθητήρων στα οχήματα, που θα παρακολουθούν τις αντιδράσεις του οδηγού και θα επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παρεμβαίνει στην περίπτωση που ένας οδηγός έχει επηρεαστεί από ουσίες ή δεν δείχνει καθόλου προσοχή στο δρόμο.

Αυτή η παρέμβαση θα μπορούσε να περιλαμβάνει τον περιορισμό της ταχύτητας του αυτοκινήτου, την αποστολή σήματος στην υπηρεσία βοηθείας του Volvo on Call και, ως ύστατη δράση, την ενεργή επιβράδυνση και την ασφαλή στάθμευση του αυτοκινήτου. Το λανσάρισμα των νέων συστημάτων θα αρχίσει από τα μοντέλα της Volvo που θα βασίζονται στην επόμενης γενιάς πλατφόρμα SPA2, στις αρχές της ερχόμενης δεκαετίας.