Η γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κάνουν μια μεγάλη στροφή προς τον εξηλεκτρισμό, με μοντέλα, που θα δώσουν λύσεις στους καθημερινούς επαγγελματίες, απομειώνοντας σημαντικά το κόστος δρομολογίων, χάρη στην χρήση αμιγώς ηλεκτρικών κινητήρων. Εξίσου σημαντικό, ότι ο επαγγελματίας που θα οδηγεί ένα ηλεκτρικό βαν θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε αστικές περιοχές όπου ισχύουν απαγορεύσεις κυκλοφορίας για τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Για παράδειγμα, η Citroen προσφέρει μεταξύ άλλων, την ηλεκτρική εκδοχή του Jumpy , που εκτός από τις σημαντικές  ικανότητες για τις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες , θα κερδίσει τους υποψήφιους αγοραστές με την μεγάλη του αυτονομία ( μετά από μια πλήρη φόρτιση ) που φτάνει τα 330 χιλιόμετρα (WLTP)., ενώ την ίδια στιγμή συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και στον σημαντικό περιορισμό του λειτουργικού κόστους για τον επαγγελματία. Στα περισσότερα, η  κατάλληλη ενσωμάτωση των μπαταριών δεν έχει επηρεάσει όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα που το έχουν κάνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία, όπως τον χώρο φόρτωσης κ.α.

Σημαντικά πλεονεκτήματα προσφέρει και το αμιγώς  ηλεκτροκίνητο  βαν  e-NV200 της Nissan που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του βραβευμένου βαν  Nissan NV200 με αυτά του κορυφαίου  νέου  Nissan LEAF. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης,  το e-NV200 επιτρέπει στους οδηγούς του  να διανύσουν έως και 301 χλμ. σε συνθήκες πόλης, με μία μόνο φόρτιση.  Το ηλεκτροκίνητο  φορτηγό e-NV200 είναι εύκολο να φορτωθεί, καθώς το δάπεδο της καρότσας απέχει  μόλις 52 εκατοστά από το έδαφος.

Και όσον αφορά τα επαγγελματικά του καθήκοντα προσφέρει χώρο φορτίου 4,2 κυβικά μέτρα, αρκετό για να χωρέσει δύο παλέτες ή φορτίο μέχρι 701 κιλά. Τόσο το ηλεκτρικό Citroen Jumpy όσο και το Nissan e-NV200 , εκτός από την ηλεκτρική του λειτουργία και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων φροντίζουν να παρέχουν σχεδόν αθόρυβη οδήγηση, γεγονός  που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κραδασμοί, μηχανικοί θόρυβοι και αλλαγές ταχύτητας.