Η εποχή του κορωνοιού έφερε τα πάνω – κάτω στις συνήθειες των οδηγών, με την ψηφιακή τεχνολογία, τις On – line παραγγελίες, τα διαδικτυακά ραντεβού για το σέρβις του αυτοκινήτου και την παράδοση παραλαβή του αυτοκινήτου από το σπίτι – χωρίς ο πελάτης να χρειάζεται να βγει από την …πυλωτή του – να αποτελούν το νέο σκηνικό στην υποστήριξη των ιδιοκτητών ΙΧ. Μάλιστα, οι εταιρείες δείχνουν να είναι πιο προετοιμασμένες στο δεύτερο lockdown, προσφέροντας ακόμη πιο πολλές υπηρεσίες στον τομέα του After Sales. Και όπως φαίνεται, το νέο σκηνικό με πρωταγωνιστή το διαδικτυακό πακέτο, ήρθε για να μείνει, μιας και , όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι των συγκεκριμένων πρότζεκτ, συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση των σέρβις, με σημαντικό όφελος για τους ιδιοκτήτες των ΙΧ, όπως η εξοικονόμηση χρόνου.

Σαφώς, η πιο δημοφιλής υπηρεσία είναι η κράτηση ραντεβού ηλεκτρονικά , που λύνει τα χέρια των πελατών.

Για παράδειγμα, η Mercedes-Benz παρέχει μέσω του site της (στο www.mercedes-benz.gr/bookservice), την δυνατότητα στον πελάτη να κλείσει μόνος του το επόμενο σέρβις του αυτοκινήτου του. Πρωτοπόρος στην συγκεκριμένη υπηρεσία είναι η Peugeot στην Ελλάδα, μέσω των επίσημων συνεργατών της. Ο κάτοχος ενός Peugeot μπορεί να κλείσει ένα online ραντεβού, να επιλέξει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που επιθυμεί, την ώρα, να συμπληρώσει το είδος εργασιών κ.α. Ακόμη πιο σημαντική είναι η υπηρεσία της ίδιας φίρμας , όπου μέσω του video check ο πελάτης λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό, με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και τα ανταλλακτικά που θα τοποθετηθούν. Επίσης, η παραλαβή και η παράδοση του αυτοκινήτου στον χώρο του πελάτη εφαρμόζεται και από την Peugeot, που δίνει την δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του οχήματός τους, χωρίς να απομακρυνθούν από τον χώρο τους .

Διαδικτυακές είναι και οι υπηρεσίες που προσφέρει μέσω του δικτύου των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της η Kosmocar για τα μοντέλα της Skoda, της VW και της Audi, όπου μπορεί να γίνει η παραλαβή του οχήματος από τον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης κ.α. Για παράδειγμα η υπηρεσία Pick-up & Delivery παρέχει την παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, στον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, ενώ, μέσω άλλων υπηρεσιών να προγραμματίσει το ραντεβού ή να ενημερωθεί On line για το κόστος κ.α. Η Volvo Valet παρέχει στους πελάτες της να κλείσουν ένα ραντεβού για service, με παραλαβή και παράδοση του αυτοκινήτου στο σπίτι, ενώ, οι υπηρεσίες της σουηδικής φίρμας έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά και σε άλλους τομείς του after sales.

H Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, κάνει πράξη το “πλέγμα” ασφαλείας για το σύνολο των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της, σε όλη την Ελλάδα , δίνοντας προτεραιότητα στην σπουδαιότητα της υγιεινής και της ασφάλειας τόσο για το προσωπικό της, όσο και για όσους επισκέπτονται τις εκθέσεις της με την συνεχή ενημέρωση των εργαζομένων για τις διαδικασίες υγιεινής που πρέπει να ακολουθούν στην καθημερινή τους εργασία και πολύ περισσότερο όταν βρίσκονται με Πελάτες, με σκοπό την μέγιστη ασφάλεια για όλους.

Oι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία και στην Citroen, με την Online Booking υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή.