Για πολλούς νέους επιχειρηματίες, το franchising είναι η πιο εγγυημένη μέθοδος για να ξεκινήσουν τις δραστηριότητες τους. Υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει και η πιο αποδοτική. Αρκεί να έχουν τα εχέγγυα ότι η προσπάθεια που θα καταβάλλουν θα έχει αποτέλεσμα. Αυτό το προσωπικό επιχειρηματικό στοίχημα μπορεί να κερδηθεί αν κάποιος έχει στο πλευρό του μια μεγάλη επιχείρηση, που κατέχει ήδη κυρίαρχη θέση στον κλάδο της και χαίρει της απόλυτης εκτίμησης των πελατών της.

Μια τέτοια, μοναδική ευκαιρία δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, με ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο franchise που εισάγει στον χώρο: τα «καταστήματα γειτονιάς», ΑΒ Shop & Go και AΒ Food Market.

Έχοντας κατακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών της περισσότερα από 80 χρόνια τώρα, βρίσκεται στην κορυφή του ελληνικού λιανεμπορίου. Και τώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει στην ελληνική οικονομία, στηρίζοντας την επιχειρηματικότητα και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, που τόσο έχει ανάγκη η χώρα.

Συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει τη δυνατότητα σε νέους επιχειρηματίες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο, να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα μέσω franchise και με τον τρόπο αυτό να εξασφαλίσουν μια αποδοτική εργασία για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. Με ποιο τρόπο μπορεί να υλοποιηθεί αυτό;

 

 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει όχι μόνο τις εγγυημένες υποδομές, τα εξειδικευμένα στελέχη της, καθώς και την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία της, αλλά στέκεται έμπρακτα στο πλευρό κάθε νέου επιχειρηματία υποστηρίζοντας μέχρι 100.000 ευρώ για το άνοιγμα κάθε νέου AB Shop&Go και μέχρι 250.000 ευρώ για κάθε νέο AB Food Market. Πρόκειται για την πιο ουσιαστική υποστήριξη που μπορεί να έχει ένας νέος επιχειρηματίας. Και την πιο ισχυρή. Αφού θα έχει την ΑΒ Βασιλόπουλος στο πλευρό του σε κάθε βήμα του.

Άλλωστε, η επιχειρηματική συνεργασία με την συγκεκριμένη εταιρία διασφαλίζει έναν θετικό κύκλο εργασιών, δεδομένης της εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού προς αυτήν. Επιπλέον, το ίδιο το concept των καταστημάτων ευνοεί περαιτέρω την επιχειρηματική δραστηριότητα, καθώς στοχεύουν στην απόλυτη εξυπηρέτηση του πελάτη στην γειτονιά του.

Κι αυτό διότι τα ΑΒ Shop & Go έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις καθημερινές, έκτακτες ή συμπληρωματικές αγορές των καταναλωτών. Για τον λόγο αυτό βρίσκονται κοντά σε σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, αφετηρίες λεωφορείων, σταθμούς metro κλπ. Επιπλέον, λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο καθημερινά, ενώ είναι ανοιχτά και τις Κυριακές, όπου η νομοθεσία το επιτρέπει.

Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι νέοι επιχειρηματίες είναι ότι τα ΑΒ Shop & Go είναι self service κατάστηματα, που διαθέτουν χώρους 120-200 τμ σε ένα επίπεδο (ισόγειο), με μικρό βοηθητικό χώρο 30-50 τμ και θα πρέπει να ξεχωρίζουν για το φιλικό, οικείο και σύγχρονο περιβάλλον τους. Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα, θα πρέπει να διαθέτουν από 3.000-5.000 κωδικούς ειδών, μεταξύ των οποίων και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ.

Σε ό,τι αφορά τα AB Food Market είναι μεγαλύτερα καταστήματα που στοχεύουν στην κάλυψη κύριων και συμπληρωματικών αναγκών αγορών των καταναλωτών που βρίσκονται σε μικρές και μεσαίες επαρχιακές κωμοπόλεις (3.000-10.000 κατοίκων). Και σε αυτήν την περίπτωση, όμως, στόχος είναι η εξυπηρέτηση του καταναλωτή στην ακτίνα της γειτονιάς του. Για το λόγο αυτό τα καταστήματα βρίσκονται σε κεντρικούς οδικούς άξονες και κοντά τοπόσημα της περιοχής, όπως είναι η κεντρική πλατεία, σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες κλπ

 

 

Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι νέοι επιχειρηματίες είναι ότι τα ΑΒ Food Market είναι service καταστήματα, που διαθέτουν χώρους πώλησης 300-500 τμ σε ένα επίπεδο (ισόγειο), με επαρκείς βοηθητικούς χώρους 150-200 τμ. και θα πρέπει να προσφέρουν 6.000-8.000 κωδικούς ειδών.

Με τα νέα μοντέλα των καταστημάτων γειτονιάς AB Shop & Go και AB Food Market, η ΑΒ Βασιλόπουλος καινοτομεί στον χώρο του franchise. Έναν τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται με επιτυχία τα τελευταία 14 χρόνια, εισάγοντας πάντα πρωτοποριακά επιχειρηματικά σχήματα και επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στον κλάδο του λιανεμπορίου και της ελληνικής αγοράς τροφίμων. Η κίνησή της αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία, ευκαιρία ζωής για νέους επιχειρηματίες και φυσικά προσφορά στον καταναλωτή που επιθυμεί ποιοτικά προϊόντα και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση ακόμη και δίπλα στην πόρτα του.