Η γόμα που έχει επιλεγεί είναι η μαλακή, η πολύ μαλακή και η πάρα πολύ μαλακή γόμα: Πρόκειται για την ίδια 3αδα που χρησιμοποιήθηκε στην πρεμιέρα της σεζόν στην Αυστραλία πριν από επτά μήνες. Από τότε ο συνδυασμός αυτός υιοθετήθηκε σε άλλους 3 αγώνες (Αζερμπαϊτζάν, Γαλλία, Αυστρία).

Ο αγώνας αυτού του Σαββατοκύριακου είναι κρίσιμος για την μάχη του πρωταθλήματος οδηγών. Αυτό προσθέτει ένταση σε μια πίστα που είναι θεαματική και διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία από πολλές άλλες πίστες του προγράμματος.

Δεδομένου ότι έως τώρα, σε 14 αγώνες, έχουμε δει κατάρριψη είτε ρεκόρ γύρου αγώνα, είτε απόλυτο ρεκόρ γύρου πιστεύουμε ότι τοGrand Prix ΗΠΑ θα είναι το επόμενο στο οποίο θα γραφτεί ιστορία.

  • Ολα τα φετινά ελαστικά είναι ένα επίπεδο πιο μαλακά από τα αντίστοιχα περσινά.
  • Η φορά του Circuit of the Americas είναι αντίθετη μ’ αυτή των δεικτών του ρολογιού. Η διαδρομή αποτελείται από ευρεία ποικιλία διαφορετικών στροφών: Το σωστό σετάρισμα είναι αναπόφευκτα ένας συμβιβασμός.
  • Το πιο χαρακτηριστικό σημείο είναι η ανηφόρα και μετά η κατηφόρα, στη στροφή 1: Είναι εξαιρετικά απαιτητικό να βρεις το σωστό σημείο φρεναρίσματος εκεί.
  • Τρεις μεγάλες ευθείες βοηθούν στην ψύξη των ελαστικών σε κάθε γύρο: Είναι κρίσιμη η διατήρησή των, στο σωστό εύρος θερμοκρασιακής λειτουργίας.
  • Ο Lewis Hamilton κέρδισε πέρυσι για λογαριασμό της Mercedes με μια αλλαγή. Ο Sebastian Vettel της Ferrari, ήταν 2ος με 2 αλλαγές. Στους άλλους οδηγούς είδαμε ανάμεικτες τακτικές μιας ή και δυο αλλαγών.